jeg forstår ikke at fedmeoperationer kan være gratis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

AndreasMor84

katrine7 skriver:

Tror hende der skrev den kommentar til at starte  med, mente at et ufødt barn jo netop er ufødt, og at hun mente at vi skulle hjælpe dem først, som ER kommet til verden.

JA NETOP... en barnløs kvinde ER jo født ergo skal hun vel hjælpes på lige fod med alle andre der fejler noget eller skal opereres?? Ved godt at det var det ufødte barn der nok blev henvist til, men det giver jo ik så meget mening i denne debat.. det er jo dem der er her NU vi snakker om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

katrine7

Solstråle2011 skriver:

JA NETOP... en barnløs kvinde ER jo født ergo skal hun vel hjælpes på lige fod med alle andre der fejler noget eller skal opereres?? Ved godt at det var det ufødte barn der nok blev henvist til, men det giver jo ik så meget mening i denne debat.. det er jo dem der er her NU vi snakker om..

Jeg siger dig ikke imod, overhovedet

Ville bare lige pointere at jeg tror det var det hun mente  

Men jeg synes også det er grotesk at barnløse selv skal betale, for som jeg skrev tidligere, så tror jeg da bestemt at det er noget der kan ødelægge et parforhold, ikke at ku få børn, PLUS at man nu selv skal finde en ordentlig sjat penge til det oveni ..

Anmeld

28. april 2011

AndreasMor84

katrine7 skriver:

Jeg siger dig ikke imod, overhovedet

Ville bare lige pointere at jeg tror det var det hun mente  

Men jeg synes også det er grotesk at barnløse selv skal betale, for som jeg skrev tidligere, så tror jeg da bestemt at det er noget der kan ødelægge et parforhold, ikke at ku få børn, PLUS at man nu selv skal finde en ordentlig sjat penge til det oveni ..

Nej det ved jeg, du ikke gjorde

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Solstråle2011 skriver:

Nej det ved jeg, du ikke gjorde

Hihi godt så

Anmeld

28. april 2011

skønneunger

Solstråle2011 skriver:

Enig enig Kan ikke forstå, at der skal være forskel på hvad man fejler og hvad man kan få hjælp til. Vi betaler sgu alle skat, så hvorfor skal nogle forrest i rækken. Hvis vi holder os til de barnløse, så skal de kvinder trods alt føde vores kommende befolkning og hvis ALLE barnløse i DK ikke fik hjælp til at få børn, ville børnetallet falde drastisk.

Men igen, jeg synes det burde være lige for alle uanset om man er ryger, barnløs, overvægtig eller hvad man er..

jeg syntes heller ikke det er fair at barnløse selv skal betale, vil jeg lige starte med at sige

MEN er valget mellem fedme operation og en behandling for barnløshed, ja så ville jeg vælge fedmeoperation.

at være barnløs kan være rigtig hårdt på mange punkter ja !

men den er trods alt ikke dødelig ligesom fedme kan være.

og fordi den ene ting har fået brugerbetaling betyder det vil ikke de "fede" skal have skylden og tage straffen?

Anmeld

28. april 2011

Faith

Mischa skriver:

Slet ikke! jeg er også forarget! Spild af penge på noget der kunne ha været undgået hvis folk bare kunne styre sine behov!

Ej come on. Det mener du ikke vel???

Har ikke læst hele tråden igennem skal det lige siges. Faldt bare lige over denne kommentar.

Anmeld

28. april 2011

Kongmulle

SussieThyssen skriver:

Må vi SÅ lige få kammertonen her.
Den slags bruger vi ikke på baby.dk, og det ved du også godt.

Det er i orden du ikke er enig, men så brug saglige argumenter og tal ikke nedladende til og om andre.
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Der kan komme væsentligt grimmere ting end "dum" ud af min "mund"....at sige til nogen de er dumme  at høre på er sguda ikke nedladende eller tilsvining. Har ikke udtalt mig om personen,men at kommentaren FRA personen var dum at høre på.

Anmeld

28. april 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kongmulle skriver:

Der kan komme væsentligt grimmere ting end "dum" ud af min "mund"....at sige til nogen de er dumme  at høre på er sguda ikke nedladende eller tilsvining. Har ikke udtalt mig om personen,men at kommentaren FRA personen var dum at høre på.

Det vil jeg slet ikke diskutere.
Vi bruger ikke det sprog til og om hinanden herinde.

Anmeld

29. april 2011

Mischa

smillaluna skriver:

Ej come on. Det mener du ikke vel???

Har ikke læst hele tråden igennem skal det lige siges. Faldt bare lige over denne kommentar.

så læs den hele

Anmeld

29. april 2011

Faith

Mischa skriver:

så læs den hele

Det har jeg gjort nu.... Og jo det mener du vidst. Hver sin holdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.