pokulati skriver:
Det er rart at blive bekræftet i at man ikke har på det helt forkerte spor. Og det synes jeg iøvrigt også at du er
Også selvom der nok er andre der vil sige det modsatte.
Jeg synes det her opdragelses-halløj er en rigtig svær ting at greje, og lige præcis denne her problematik har fyldt meget i mit hovede de sidste par dage, så jeg har det rigtig godt med at få sat ord på mine tanker. Tak for hjælpen. Nu skal jeg bare se om jeg ikke kan finde en nøgle igennem den her ignoreringsting min søn er begyndt på.
Tak..
det er jeg glad for du synes..
Mon ikke det bare er en periode hvor han opdager at han kan det...det er jo selvom det er sundt, en virkelig god egenskab at have, i den verden børn lever i i dag....så måske det er en ny oparbejdet kompetance...ignoreringskompetancen...
Ej, alt er jo bare en overgang....og jo mere man som dig sætter sig ind i hvorfor børn gør som de gør, frem for bare at have målet for øje, så tror jeg faktisk ikke det er helt skidt.
Jeg ville ønske jeg havde haft en barndom helt uden skæld ud...men tror desværre min faer har oplevet alt for meget af det..
min mor har vidst aldrig rigtigt....de blev talt med og havde virkelig repekt for deres forældre...måske fordi de selv oplevede at blive behandlet reskeptfuld...børn bliver hvad man viser dem og giver dem..
Anmeld