Det kommer an på hvad man mener med skældud?? Det er vel forskelligt fra person til person, hvornår man syntes man skælder ud....
Jeg kan nogen gange godt komme til at råbe lidt højt af Nicklas, hvis han VIRKELIG overskrider nogen grænser, eller ikke høre efter selvom han har fået tingene fortalt 100 gange.... Men vil ik kalde det at skælde ham ud!
Har aldrig oplevet han er blevet "bange" når jeg har råbt højt af ham, men han har taget tingene til sig, for så ved han jeg virkelig mener det jeg siger....
Fx i sidste uge hvor Mathias sad i gangen, og ligesom Nicklas så går forbi Mathias, skubber han Mathias, og han vælter og slår hovedet i de hårde klinker i gulvet... Der råbte jeg sku højt, og var meget vred.... Bagefter tænkte jeg godt nok om det var den rigtige måde at reagere på, men der var det for sent, og ville ikke stå og undskylde min opførsel overfor min 3 årige gamle søn. Men tænker jeg tilbage så kunne jeg have klaret den på en beder måde, men det var lige den hurtige reaktion som blev brugt...
Anmeld