Eva. skriver:
Hvad mener du med at det er slemt? når man ikke har fået børn er mange jo ikke så store og ellers er der jo en del der er så små....jeg ville dælme være ked af at være så lille, men det kan man jo ikke altid gøre for..min søster var det idntil for tre år siden..
og der troede mange også der var noget galt...men det klæder hende altså at have fået mere sunde former...og hun spiste også alt muligt usundt, så hun var dælme ikke særlig sund...tyndfed..
Ikke at det er så slemt, men om det er så slemt - ud fra mine erfaringer - om I mener det er så slemt, som jeg har erfaret at mange mener 
Jeg har ikke tænkt mig at jeg, når jeg HAR fået børn, skal være større af den grund - men jeg ved jo ikke nu om det engang vender, og jeg begynder at tage på at det jeg spiser, hvis jeg spiser flere kalorier end jeg forbrænder. Det er da godt for din søster, at hun ser bedre ud nu
Sådan mener mange - at hvis de kender en person der er meget tynd, som tager lidt på, så ser de pænere og sundere ud!
Hæhæ, det med at være tyndfed... Det kender jeg en DEL der sandsynligvis er. Det er trist !
Anmeld