Dinna88 skriver:
Hellow babyfolk.
Jeg sidder og ser et program og overvægt lige nu, og så kom jeg i tanke om den sidste psykologitime jeg var til: vi kom ind på størrelser der er accepteret og ikke accepteret i dette samfund, hvorefter størrelse 0 blev haglet ned af absolut alle på mit hold - 30 personer! Der måtte jeg gå i forsvarsposition, da jeg snildt kan være i en size 0 - dog kniber det med cowboybukserne, men så finder jeg da bare en større størrelse!
Hvordan ser I på størrelsen 0? Jeg måtte rette på holdet og fortæller dem at jeg ikke er fanatisk med kalorier, jeg kaster ikke min mad op igen, jeg spiser faktisk usundt fra tid til anden og jeg har det SUPER GODT med in egen krop - så der bankede jeg lige deres fordomme til gulvet. Og det gjorde mig faktisk sur og ked af det, at folk ser sådan på det. Jeg er tynd, men jeg er som jeg skal være. Færdig, bum.
Ydermere så tror folk at jeg har en spiseforstyrrelse fordi jeg motionerer når jeg er så tynd - de tror at jeg holder min vægt nede med motion, men the truth is at jeg ikke tager 1 gram på hvis jeg dropper motionen! 
Ihh, jeg forstår bare ikke de fordomme...
da jeg var 15 og vejede ca 53 kg - 165 cm. brugte jeg str. 27 i levis cowboybukser og jeg var ikke undervægtig overhovedet.
Idag er jeg en del større og bruger str. 44 i f.eks hogm. burde kun være en 36-38 min højde taget i betragtning. Siger til mig selv at det kommer igen en dag. Jeg har nået to projeter de sidste 2 år.
1. rygestop
har ikke røget i over 2 år
2. at blive gravid
ved motion, kost og vægttab og ud kom Clara for 15 mdr siden.
3. mit 3 projekt er vægttab/ livstilsændring. Så håber motivationen kommer her i løbet af foråret, vil det rigtig gerne, har bare svært ved at holde fokus.
Nå men nogen er jo mere tynde eller tykke end andre. Højden spiller jo også ind. Unge snerper du går i klasse med med en masse fordomme