Er size 0 så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Dinna88

Maise skriver:

da jeg var 15 og vejede ca 53 kg - 165 cm. brugte jeg str. 27 i levis cowboybukser og jeg var ikke undervægtig overhovedet.

Idag er jeg en del større og bruger str. 44 i f.eks hogm. burde kun være en 36-38 min højde taget i betragtning. Siger til mig selv at det kommer igen en dag. Jeg har nået to projeter de sidste 2 år.

1. rygestop har ikke røget i over 2 år

2. at blive gravid ved motion, kost og vægttab og ud kom Clara for 15 mdr siden.

3. mit 3 projekt er vægttab/ livstilsændring. Så håber motivationen kommer her i løbet af foråret, vil det rigtig gerne, har bare svært ved at holde fokus.

Nå men nogen er jo mere tynde eller tykke end andre. Højden spiller jo også ind. Unge snerper du går i klasse med med en masse fordomme

Eeej, hvor er det flot, at du er kommet så langt - jeg håber dit 3. projekt lykkes lige så godt Et målet så en 38, eller hvordan? 

Det er nemlig det er højden spiller ind - og ja, nogle er tyndt bygget imens andre er lidt rundere. Sådan vil naturens det nu engang! Ja, deres kommentarer var sgu lidt slående, synes jeg. De ved vist ikke heelt hvad de snakker om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja nemlig, jeg har også former, så er ikke bare en "streg" i luften

Ja jeg bliver nu også lidt hidsig hvis folk begynder at sige ting på en nedladene måde osv, det er bare ikke i orden, så får man mig op i det røde felt  , og går også i forsvars position. Men det er fordi jeg ikke synes det er fair det de siger..ligesom emd mobning osv, uh ha!!!

Jeg går ture, og så cykler jeg. Og så når der er penge til det, så skal jeg starte i fitness med kæresten , det glæder jeg mig til . Mmh, og så elsker jeg bare Cherry tomater, de er så nemme at spise

Haha ja det er lige før, haha. Men det er kæresten ikke enig i endnu . Nææ jeg får heller ikke dårlig samvittighed, bliver bare mobset på sådan nogen personer

Så er vi jo som vi skal være

Jeg er helt ligesom dig på det punkt. Nogle bliver slået helt ud af sådanne kommentarer jo

Supe rlækkert, at du får rørt dig. Så er du jo ikke tyndfed

haha!

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Sallisørøver skriver:

hmm.. må lige kigge de gamle cd´er jeg har liggende et sted med gamle billeder.. haha... havde ellers et album på godt og vel 350 billeder dengang jeg brugte dkbn.. bare fra byen af altså.. haha

Haha, hooold da op

Anmeld

3. april 2011

Maise

Dinna88 skriver:

Eeej, hvor er det flot, at du er kommet så langt - jeg håber dit 3. projekt lykkes lige så godt Et målet så en 38, eller hvordan? 

Det er nemlig det er højden spiller ind - og ja, nogle er tyndt bygget imens andre er lidt rundere. Sådan vil naturens det nu engang! Ja, deres kommentarer var sgu lidt slående, synes jeg. De ved vist ikke heelt hvad de snakker om!

ja omkring en 38, men vil hellre kigge på kroppen og stoppe vægttab når jeg er tilfreds med udseendet om det så er en 36 eller 40 det må tiden vise. Hehe nu skla jeg lige have lettet røven først og komme igang.

Ja folk er ikke altid lige søde og oftet smart i en fart.

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Znuzke skriver:

Er det ikke sundt at være str. 42?? Hvorfor?

Ja, jeg overvejede at rette mit indlæg, men nåede det ikke før det var for sent!
Jeg mente i forhold til min højde - var jeg en 42, så ville jeg være en lille prop, og kan slet, slet, sleeet ikke forestille mig hvor usundt jeg skulle spise for at komme derop.

I MÅ IKKE MISFORSTÅ MIG - jeg er ikke dobbeltmoralsk, det var en skrivefejl!!  

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja hun er også rigtig træt af det, for klart hun ville gerne veje mere. Hun vejer omkring 48 kilo og er ca. 165-166 cm.

Men synes man skal lukke sin mund for alle de udtalelser, for jeg ved det sårer rigtigt meget.

Ja jeg er også igang...skal have smidt de sidste 15 kilo, og så burde det vel også være muligt at komme 2 str. ned

Det er da super synd for hende Håber hun får vægten op, hvis det er det hun ønsker.

Jaa. Og jeg UNDSKYLDER lige for det jeg lige skrev, som var formuleret forkert, men jeg nåede ikke at rette det! Jeg mente det set i forhold til min højde - som i, hvis jeg var en 42 Ikke rettet mod dig!

Jeg håber du når dit mål. Det er da super, at du vælger at tabe dig, hvis dus ynes det er brug for det!

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Maise skriver:

ja omkring en 38, men vil hellre kigge på kroppen og stoppe vægttab når jeg er tilfreds med udseendet om det så er en 36 eller 40 det må tiden vise. Hehe nu skla jeg lige have lettet røven først og komme igang.

Ja folk er ikke altid lige søde og oftet smart i en fart.

Størrelser er også en dum ting! Og det er netop der der ofte sker misforståelser, ligesom med størrelse 32. Så længe man SER sund ud og ER sund!

Anmeld

3. april 2011

Maise

Dinna88 skriver:

Størrelser er også en dum ting! Og det er netop der der ofte sker misforståelser, ligesom med størrelse 32. Så længe man SER sund ud og ER sund!

præcis

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Maise skriver:

præcis

Anmeld

3. april 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Det er da super synd for hende Håber hun får vægten op, hvis det er det hun ønsker.

Jaa. Og jeg UNDSKYLDER lige for det jeg lige skrev, som var formuleret forkert, men jeg nåede ikke at rette det! Jeg mente det set i forhold til min højde - som i, hvis jeg var en 42 Ikke rettet mod dig!

Jeg håber du når dit mål. Det er da super, at du vælger at tabe dig, hvis dus ynes det er brug for det!

Hehe jeg tog det nu heller ikke personligt

Jeg er en hel del højere end dig....er 176 cm, så jeg ville aldrig komme ned i de helt små størrelser. Sådan er jeg bare ikke bygget....men det ville da pynte at komme ned i en 38´er.

Har en bmi på omkring de 26-27 stykker, så det er jo stadig en overvægt jeg har. men taber jeg de sidste 15 kilo, ryger jeg ned på en bmi på 22, hvilket jeg synes ville være optimalt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.