Er size 0 så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Nemlig

Held og lykke med løbe projektet  . Jeg prøvede at løbe sidste år, men nej, det er ikke lige mig det løberi  , så nu er jeg bare til alt andet form for motion.

Taaak skal du have!
uh, jeg har selv været der. Men jeg synes ikke jeg kan tillade mig at bruge 200 kr til noget jeg kan klare udenfor, fordi jeg ikke har så mange penge, så jeg SKAL løbe! Færdig, slut!

Jeg elsker crosstraineren, hvorfor bor den ikk ehjemme ved mig?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Koen.

Jeg kan pt ikke engang passe en str 32 Så jeg har bestemt ikke nogen fordomme med str 0 :.. Jeg er en af dem der kæmper MEGET med vægten og må pt. gå til kontrolvejning hver uge hos lægen fordi jeg bare ikke kan få den skide vægt op.. Den svinger mellem 40-46 kg (pt i den meget lave ende) og jeg er 157 cm høj!!

Ja jeg får tit en masse trælse kommentare om min vægt, men hvad f*****! Skal man gøre når man bare ikke kan tage på uanset hvad man spiser!
Og den der kommentar: nøøøj hvor må det være fedt af være så tynd får jeg os tit, MEN NEJ, det er bare ikke fedt at ligne en på 14 når man er snart 21, fordi man hverken røv eller babser har uden den rette bh eller de rette bukser

Da jeg var gravid tog jeg 26 kg på og jeg har bare ALDRIG haft det så godt med mig selv som der, for jeg har pludselig former og kinder

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

lillespurv20 skriver:

Jeg kan pt ikke engang passe en str 32 Så jeg har bestemt ikke nogen fordomme med str 0 :.. Jeg er en af dem der kæmper MEGET med vægten og må pt. gå til kontrolvejning hver uge hos lægen fordi jeg bare ikke kan få den skide vægt op.. Den svinger mellem 40-46 kg (pt i den meget lave ende) og jeg er 157 cm høj!!

Ja jeg får tit en masse trælse kommentare om min vægt, men hvad f*****! Skal man gøre når man bare ikke kan tage på uanset hvad man spiser!
Og den der kommentar: nøøøj hvor må det være fedt af være så tynd får jeg os tit, MEN NEJ, det er bare ikke fedt at ligne en på 14 når man er snart 21, fordi man hverken røv eller babser har uden den rette bh eller de rette bukser

Da jeg var gravid tog jeg 26 kg på og jeg har bare ALDRIG haft det så godt med mig selv som der, for jeg har pludselig former og kinder

Ej, det lyder hårdt! Er der en årsag til det?  Jeg kan sgu godt forstå at du synes folks kommentarer er trælse - og det er netop dem folk skal passe på med, selvom de måske er ment i god mening. 

Du må bare huske på, at folk ikke kender til det, og derfor udtaler sig på dumme måder, uden nødvendigvis at tænke over det - sådan burde jeg tænke selv! Men det kan sgu være svært. 

Du må simpelthen være gravid resten af dit liv Hehe.

Anmeld

3. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Taaak skal du have!
uh, jeg har selv været der. Men jeg synes ikke jeg kan tillade mig at bruge 200 kr til noget jeg kan klare udenfor, fordi jeg ikke har så mange penge, så jeg SKAL løbe! Færdig, slut!

Jeg elsker crosstraineren, hvorfor bor den ikk ehjemme ved mig?  

Haha, sådan havde jeg det også, men nu er jeg blevet draget af fitness alligevel, og det har jeg det egentlig godt med, så det glæder jeg mig til

Haha, nu er det så noget andet, men jeg ville ønske at et boblebad boede hjemme hos mig, mmh  

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, sådan havde jeg det også, men nu er jeg blevet draget af fitness alligevel, og det har jeg det egentlig godt med, så det glæder jeg mig til

Haha, nu er det så noget andet, men jeg ville ønske at et boblebad boede hjemme hos mig, mmh  

Det er altså også lækkert at gå i fitness! Men jeg har også mistet min træningsbuddy, så det var også lidt skyld i at jeg droppede det. - Jeg trænede også med min kæreste, hæhæ. Men han ville hellere træne med gutterne, macho macho  Men det er dejligt at træne med en der ikke griner af en.

Uh, hvis det sker, så kommer jeg liiiiiiiiiiiiige en gang om ugen og låner det

Anmeld

3. april 2011

Koen.

Dinna88 skriver:

Ej, det lyder hårdt! Er der en årsag til det?  Jeg kan sgu godt forstå at du synes folks kommentarer er trælse - og det er netop dem folk skal passe på med, selvom de måske er ment i god mening. 

Du må bare huske på, at folk ikke kender til det, og derfor udtaler sig på dumme måder, uden nødvendigvis at tænke over det - sådan burde jeg tænke selv! Men det kan sgu være svært. 

Du må simpelthen være gravid resten af dit liv Hehe.

Det er os rigtig træls og det hænger jo altid som en sky over hovedet Nej, jeg har ALTID været lille og tynd, da jeg var mindre fik jeg en kvart liter piskefløde hver dag og selv ikke det hjalp!

Nemlig, folk ved ikke bedre og man ka nærmest mærke deres blikke i nakken og tanken: hende der har bare helt sikkert anoreksi, hvis man bestiller en salat etc. sund mad når man er ude og spise! Men selvom man er tynd må man jo gerne være sund!

haha ja, når det ene barn er ude, skal den næste bare produceres så jeg kan holde vægten (BARE EN JOKE)

Anmeld

3. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Det er altså også lækkert at gå i fitness! Men jeg har også mistet min træningsbuddy, så det var også lidt skyld i at jeg droppede det. - Jeg trænede også med min kæreste, hæhæ. Men han ville hellere træne med gutterne, macho macho  Men det er dejligt at træne med en der ikke griner af en.

Uh, hvis det sker, så kommer jeg liiiiiiiiiiiiige en gang om ugen og låner det

Ja, det bliver lækkert . Jeg mangler bare liiige at købe et trænings sæt , skoene har jeg allerede . Haha, så blev du vidst en tand for kvindelig at træne med , haha. Ja nemlig, og jeg gider ikke i fitness alene, jeg vil gerne have nogen at snakke med imens , og min kæreste griner hvertfald ikke af mig, så han er en super fitness partner.

Haha, det kan jeg godt forstå at du lige gør hvis det sker. Så står den jo på maks afslapning

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

lillespurv20 skriver:

Det er os rigtig træls og det hænger jo altid som en sky over hovedet Nej, jeg har ALTID været lille og tynd, da jeg var mindre fik jeg en kvart liter piskefløde hver dag og selv ikke det hjalp!

Nemlig, folk ved ikke bedre og man ka nærmest mærke deres blikke i nakken og tanken: hende der har bare helt sikkert anoreksi, hvis man bestiller en salat etc. sund mad når man er ude og spise! Men selvom man er tynd må man jo gerne være sund!

haha ja, når det ene barn er ude, skal den næste bare produceres så jeg kan holde vægten (BARE EN JOKE)

Hm. Det er da utroligt, at du skal være så tynd fra naturens side - mener lægen ellers at du er rask? 

Oooork, ja! For søren - spiser man salat når man er tynd i forvejen, så er det fordi man har anoreksi! Sådan tænker alle selvfølgelig ikke, men man føler bare at de gør - og især hvis man i forvejen har det svært med sin vægt! Så synd.

Haha, jeps! Så ville alt være som det skulle 

Anmeld

3. april 2011

CiSo

Jeg har ingen fordomme omkring str 0.. Jeg har selv døjet meget med spiseforstyrelser, og er faktisk meget flov over det. Jeg har altid døjet med min vægt, dog har jeg bare haft det rigtig godt lige siden jeg blev mor så jeg håber det er min vej ud af den onde cirkel med mad vægt og motion. Jeg motionere stadigvæk, men jeg kan styrer det og det er så dejlig en følelse.

Så jeg kender til det, og har absolut ikke noget imod size 0. 

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja, det bliver lækkert . Jeg mangler bare liiige at købe et trænings sæt , skoene har jeg allerede . Haha, så blev du vidst en tand for kvindelig at træne med , haha. Ja nemlig, og jeg gider ikke i fitness alene, jeg vil gerne have nogen at snakke med imens , og min kæreste griner hvertfald ikke af mig, så han er en super fitness partner.

Haha, det kan jeg godt forstå at du lige gør hvis det sker. Så står den jo på maks afslapning

Orrrk, i H&M f.eks. koster træningstøjet ingenting i forhold til sportsbutikkerne! Jeg har begge dele, og jeg er faktisk mest glad for det fra H&M 

Ups, ja, der er ikke nok testosteron i mig! haha. Men, jeg har det helt OK med at jeg ikke er mand nok  Fitness er SÅ meget hyggeligere når man har en buddy, især fordi der ikke er lyd på deres tv! Hæhæ. Det er jo bare super, at din kæreste støtter frem for måske at grine af at man er død efter 10 minutter - min kæreste er også super at træne med!

Ohhh, yesh! Så kan du komme og låne min crosstrainer - det er da en SUPER fair bytning!! (ja, hvis vi nogensinde får de ting, hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.