Mut skriver:
Haha, jeg har arbejdet i den butik for et par små år siden, så kender alt det sportstøj de har. Det er mega lækkert det udvalg de har, til gode penge 
Træningsskoene købte jeg også i kvickly, og de er ligeså gode som dem man kan købe i sportsmaster osv
. Man behøver jo ikke at købe kvalitetes ting bare for at træne
.
Haha ja det er din kæreste sikkert også glad for, så i ikke er to mænd i et forhold 
uh det er dejligt. Men hvis jeg går død får jeg altid at vide at jeg sagtens kan klare lidt mere, haha. Så får jeg lige et lille spark bagi, det gør nu ikke noget 
Haha, DEAL 
ah, så du er jo kendt på det område
Hm, jeg har min løbesko til 1200 fordi jeg løber - crosstraineren tog jeg i strømpesokker! Men jeg vil bare ikke gå på kompromis ved løb, men det er jo så heller ikke den træning du skal dyrke
Men derudover over, så finder jeg heller ikke sko til flere tusinde nødvendige.
Haha, ja, så kan han være manden! Jeg har nemlig altid vær en drengepige, og jeg kan sgu godt være lidt butch (og ja, jeg bander!) så det passer nok ham godt, at jeg er for kvindelig til at træne med ham 
Ah, hehe, ja, det er jo godt! På det punkt er det godt med en der kender en super godt, så de kan presse en uden at frygte at man bliver sur 
Lyder godt! 

Anmeld