Er size 0 så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Jeg har ingen fordomme omkring str 0.. Jeg har selv døjet meget med spiseforstyrelser, og er faktisk meget flov over det. Jeg har altid døjet med min vægt, dog har jeg bare haft det rigtig godt lige siden jeg blev mor så jeg håber det er min vej ud af den onde cirkel med mad vægt og motion. Jeg motionere stadigvæk, men jeg kan styrer det og det er så dejlig en følelse.

Så jeg kender til det, og har absolut ikke noget imod size 0. 

Ah, det er super, at du er på rette vej - rigtig flot af dig!  

Det er dejligt at høre, at der er nogle derude der intet har imod str. 0, selvom jeg jo godt ved, at I er der! Jeg blev bare sur over skuffet, en lille kulmination af kommentarer gennem årene og så var dråben lige mit psykologihold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Koen.

Dinna88 skriver:

Hm. Det er da utroligt, at du skal være så tynd fra naturens side - mener lægen ellers at du er rask? 

Oooork, ja! For søren - spiser man salat når man er tynd i forvejen, så er det fordi man har anoreksi! Sådan tænker alle selvfølgelig ikke, men man føler bare at de gør - og især hvis man i forvejen har det svært med sin vægt! Så synd.

Haha, jeps! Så ville alt være som det skulle 

Ja, jeg fejler intet (en smule tosset er man vel altid) har måske en lidt for stor trang til søde sager meeen Så jeg skal bare være tynd og kæmpe med den møg vægt!

Nemlig,man føler næsten man har et skilt på ryggen, men det er nok igen med at har man det ikke selv godt med sin krop, så tror man andre ser det og tænker det samme som en selv

Anmeld

3. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Orrrk, i H&M f.eks. koster træningstøjet ingenting i forhold til sportsbutikkerne! Jeg har begge dele, og jeg er faktisk mest glad for det fra H&M 

Ups, ja, der er ikke nok testosteron i mig! haha. Men, jeg har det helt OK med at jeg ikke er mand nok  Fitness er SÅ meget hyggeligere når man har en buddy, især fordi der ikke er lyd på deres tv! Hæhæ. Det er jo bare super, at din kæreste støtter frem for måske at grine af at man er død efter 10 minutter - min kæreste er også super at træne med!

Ohhh, yesh! Så kan du komme og låne min crosstrainer - det er da en SUPER fair bytning!! (ja, hvis vi nogensinde får de ting, hehe)

Haha, jeg har arbejdet i den butik for et par små år siden, så kender alt det sportstøj de har. Det er mega lækkert det udvalg de har, til gode penge

Træningsskoene købte jeg også i kvickly, og de er ligeså gode som dem man kan købe i sportsmaster osv . Man behøver jo ikke at købe kvalitetes ting bare for at træne  .
Haha ja det er din kæreste sikkert også glad for, så i ikke er to mænd i et forhold

uh det er dejligt. Men hvis jeg går død får jeg altid at vide at jeg sagtens kan klare lidt mere, haha. Så får jeg lige et lille spark bagi, det gør nu ikke noget

Haha, DEAL

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

lillespurv20 skriver:

Ja, jeg fejler intet (en smule tosset er man vel altid) har måske en lidt for stor trang til søde sager meeen Så jeg skal bare være tynd og kæmpe med den møg vægt!

Nemlig,man føler næsten man har et skilt på ryggen, men det er nok igen med at har man det ikke selv godt med sin krop, så tror man andre ser det og tænker det samme som en selv

Ork, så er du jo HELT som du skal være! haha. Desværre har vi jo alle nogle laster, det er bare synd at din er så stor. Men på et tidspunkt er det vel blevet/bliver det vel en del af ens liv og rutiner.

Ja, det tror jeg nemlig. Det handler mest af alt om at accepterer sig selv, og så ud til højre med alle de mennesker, der mener andet! Jeg har det altså rigtig godt med mig selv og jeg synes jeg ser super godt ud - men lige i dag knækkede det lige, fordi jeg kom til at tænke over de kommentarer jeg har fået og den psykologitime. Men altså... Ud til højre med det. Det er ligegyldigt!

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, jeg har arbejdet i den butik for et par små år siden, så kender alt det sportstøj de har. Det er mega lækkert det udvalg de har, til gode penge

Træningsskoene købte jeg også i kvickly, og de er ligeså gode som dem man kan købe i sportsmaster osv . Man behøver jo ikke at købe kvalitetes ting bare for at træne  .
Haha ja det er din kæreste sikkert også glad for, så i ikke er to mænd i et forhold

uh det er dejligt. Men hvis jeg går død får jeg altid at vide at jeg sagtens kan klare lidt mere, haha. Så får jeg lige et lille spark bagi, det gør nu ikke noget

Haha, DEAL

ah, så du er jo kendt på det område Hm, jeg har min løbesko til 1200 fordi jeg løber - crosstraineren tog jeg i strømpesokker! Men jeg vil bare ikke gå på kompromis ved løb, men det er jo så heller ikke den træning du skal dyrke Men derudover over, så finder jeg heller ikke sko til flere tusinde nødvendige. 

Haha, ja, så kan han være manden! Jeg har nemlig altid vær en drengepige, og jeg kan sgu godt være lidt butch (og ja, jeg bander!) så det passer nok ham godt, at jeg er for kvindelig til at træne med ham

Ah, hehe, ja, det er jo godt! På det punkt er det godt med en der kender en super godt, så de kan presse en uden at frygte at man bliver sur

Lyder godt! 

Anmeld

3. april 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Ah, det er super, at du er på rette vej - rigtig flot af dig!  

Det er dejligt at høre, at der er nogle derude der intet har imod str. 0, selvom jeg jo godt ved, at I er der! Jeg blev bare sur over skuffet, en lille kulmination af kommentarer gennem årene og så var dråben lige mit psykologihold 

Ja, det er så fantastisk.. Cilas har kun ført godt med sig.. 

Ja, det kan jeg godt nok godt forstå at du gjorde. Fordi de rammer jo noget personligt, sådan er det i hvert flad for mig. 

Anmeld

3. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

ah, så du er jo kendt på det område Hm, jeg har min løbesko til 1200 fordi jeg løber - crosstraineren tog jeg i strømpesokker! Men jeg vil bare ikke gå på kompromis ved løb, men det er jo så heller ikke den træning du skal dyrke Men derudover over, så finder jeg heller ikke sko til flere tusinde nødvendige. 

Haha, ja, så kan han være manden! Jeg har nemlig altid vær en drengepige, og jeg kan sgu godt være lidt butch (og ja, jeg bander!) så det passer nok ham godt, at jeg er for kvindelig til at træne med ham

Ah, hehe, ja, det er jo godt! På det punkt er det godt med en der kender en super godt, så de kan presse en uden at frygte at man bliver sur

Lyder godt! 

Ja haha

Nej, men synes faktisk at løbebåndet i fitness er sjovt, haha . Man skal bare huske sin vandflaske imens..puha, men det er så en anden historie

haha, perfekt . Jeg synes nu også at jeg har tendens til at bande for meget engang imellem, så det er mit mål at jeg må vænne mig lidt af med det sprog, og indføre "pæne" ord i stedet . Jeg er nu ikke en drengepige, men synes absolut heller ikke at jeg er den mest pigede der eksistere  , dem er jeg ikke så gode venner med.

Jaa, kan godt blive lidt hidsig engang imellem når han presser mig, men så indser jeg at han har ret (desværre ) .

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Hellow babyfolk.

Jeg sidder og ser et program og overvægt lige nu, og så kom jeg i tanke om den sidste psykologitime jeg var til: vi kom ind på størrelser der er accepteret og ikke accepteret i dette samfund, hvorefter størrelse 0 blev haglet ned af absolut alle på mit hold - 30 personer! Der måtte jeg gå i forsvarsposition, da jeg snildt kan være i en size 0 - dog kniber det med cowboybukserne, men så finder jeg da bare en større størrelse!

Hvordan ser I på størrelsen 0? Jeg måtte rette på holdet og fortæller dem at jeg ikke er fanatisk med kalorier, jeg kaster ikke min mad op igen, jeg spiser faktisk usundt fra tid til anden og jeg har det SUPER GODT med in egen krop - så der bankede jeg lige deres fordomme til gulvet. Og det gjorde mig faktisk sur og ked af det, at folk ser sådan på det. Jeg er tynd, men jeg er som jeg skal være. Færdig, bum.

Ydermere så tror folk at jeg har en spiseforstyrrelse fordi jeg motionerer når jeg er så tynd - de tror at jeg holder min vægt nede med motion, men the truth is at jeg ikke tager 1 gram på hvis jeg dropper motionen!

Ihh, jeg forstår bare ikke de fordomme... 

Jeg tror det har noget at gøre med at mange modeller er size 0 og de lever bestemt ikke som de lyster, men snarer som der dikteres

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Ja, det er så fantastisk.. Cilas har kun ført godt med sig.. 

Ja, det kan jeg godt nok godt forstå at du gjorde. Fordi de rammer jo noget personligt, sådan er det i hvert flad for mig. 

Deeeejligt!

Ja, det er nemlig det. Jeg er normalt ikke påvirket af det, så reagerede jeg lige på det hele på en gang 

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja haha

Nej, men synes faktisk at løbebåndet i fitness er sjovt, haha . Man skal bare huske sin vandflaske imens..puha, men det er så en anden historie

haha, perfekt . Jeg synes nu også at jeg har tendens til at bande for meget engang imellem, så det er mit mål at jeg må vænne mig lidt af med det sprog, og indføre "pæne" ord i stedet . Jeg er nu ikke en drengepige, men synes absolut heller ikke at jeg er den mest pigede der eksistere  , dem er jeg ikke så gode venner med.

Jaa, kan godt blive lidt hidsig engang imellem når han presser mig, men så indser jeg at han har ret (desværre ) .

Jeg haaaaaaaaader det løbebånd!! Og ja - vandflasken er godt nok nøevendig, haha.

Vi må gå igang med bandestop, må vi!! Det tror jeg bare slet ikke jeg kan. Ej, jeg er heller ikke en drengepige mere - i hver fald ikke hele tiden! Jeg elsker mine stiletter 

Jaa, lige i øjeblikket, så kan det at man er ved at DØ godt liiige få et par bandeord ud af munden, men man indser jo hurtigt at 10 minutter ekstra ikke slår en ihjel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.