Er size 0 så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

2babygirls

Dinna88 skriver:

Det har jeg faktisk også altid været, men det kulminerede lige, da jeg så tog den diskussion med mit psykologihold - jeg blev sådan helt "What? Tænker folk virkelig sådan?!"

Så længe man er sund, tænker jeg! Nogle er kraftigt bygget, nogle er meget spinkelt bygget - det er nu naturens måde hvorpå den gør os forskellige Så jeg er helt enig med dig.

Jeg har altid konceptet om at være tyndfed i baghovedet - derfor mener jeg ikke at jeg burde stoppe med at motionere, bare fordi jeg er tynd. Det burde ingen vel! Medmindre man er så tynd, fra naturens side, at man ikke kan holde til det, selvfølgelig

Ja, kroppen har jo brug for at bevæge sig uanset str. så jeg ville hellere ikke stoppe pga det.

Selv babyer er forskellige.. har en meget tynd lang pige, og det skulle jeg da lige vænne mig til, for babyer er da tykke... eller er de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Dinna88

Tina&Martin skriver:

Ja, kroppen har jo brug for at bevæge sig uanset str. så jeg ville hellere ikke stoppe pga det.

Selv babyer er forskellige.. har en meget tynd lang pige, og det skulle jeg da lige vænne mig til, for babyer er da tykke... eller er de

Nemlig

Hehe! Jeg har det på samme måde, med min niece! Jeg synes jo hun er helt som  hun skal være, men jeg kender flere der har babyer på 4 mdr. eller der omkring, der vejer lige så meget som hende næsten - hun er 15 mdr.

Anmeld

4. april 2011

2babygirls

Dinna88 skriver:

Nemlig

Hehe! Jeg har det på samme måde, med min niece! Jeg synes jo hun er helt som  hun skal være, men jeg kender flere der har babyer på 4 mdr. eller der omkring, der vejer lige så meget som hende næsten - hun er 15 mdr.

Ja, og sådan er det bare. Hun er jo en lækker lille fis uanset hvad

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Tina&Martin skriver:

Ja, og sådan er det bare. Hun er jo en lækker lille fis uanset hvad

Jaaaa, præcis!

Anmeld

4. april 2011

Tulle28

cmks2007 skriver:

Jeg har ikke som sådan noget imod size 0 - i hvert fald ikke, når folk bare er det fra naturens side. Der, hvor jeg synes det bliver dybt problematisk, er, når size 0 bliver det, man stræber efter - et krav til kvinder, hvis de vil være i en bestemt branche.

Jeg synes det er dybt problematisk og meget skræmmende, at size 0 er det, man stræber efter i f.eks. underholdningsbranchen. De folk er, om de vil det eller ej, forbilleder for rigtig mange unge kvinder, og jeg er frastødt over, hvor hårdt de kæmper, for at holde vægten og størrelsen nede. Ligesom jeg er frastødt af de bagmænd, der kun designer tøj til, uddeler roller til eller skriver sange til size 0-kvinder.

Jeg har som sagt ingen problemer med de kvinder, der fra naturens side er size 0 - min veninde er en af slagsen. Men når det bliver noget, som man bør stræbe efter, hvis man vil opnå visse ting i livet - så har jeg alt imod det.

Meget enig!

Str. 0 må vel svare til 30-32?? Bruger selv 4 og i "normale" størrelser 36/S, nogle gange 34/XS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.