Er size 0 så slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

sarahb

Jeg har mange veninder der er size 0 og de lever som de vil og er ikke på kur, de har et helt vildt stofskifte og de har de alle i deres familie. De er super lækre og ser sunde ud da de stadig har former. (bryst/numse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Dinna88

sarahb skriver:

Jeg har mange veninder der er size 0 og de lever som de vil og er ikke på kur, de har et helt vildt stofskifte og de har de alle i deres familie. De er super lækre og ser sunde ud da de stadig har former. (bryst/numse)

Sådan er det med mange, også ved mig

Anmeld

4. april 2011

2babygirls

Dinna88 skriver:

Hellow babyfolk.

Jeg sidder og ser et program og overvægt lige nu, og så kom jeg i tanke om den sidste psykologitime jeg var til: vi kom ind på størrelser der er accepteret og ikke accepteret i dette samfund, hvorefter størrelse 0 blev haglet ned af absolut alle på mit hold - 30 personer! Der måtte jeg gå i forsvarsposition, da jeg snildt kan være i en size 0 - dog kniber det med cowboybukserne, men så finder jeg da bare en større størrelse!

Hvordan ser I på størrelsen 0? Jeg måtte rette på holdet og fortæller dem at jeg ikke er fanatisk med kalorier, jeg kaster ikke min mad op igen, jeg spiser faktisk usundt fra tid til anden og jeg har det SUPER GODT med in egen krop - så der bankede jeg lige deres fordomme til gulvet. Og det gjorde mig faktisk sur og ked af det, at folk ser sådan på det. Jeg er tynd, men jeg er som jeg skal være. Færdig, bum.

Ydermere så tror folk at jeg har en spiseforstyrrelse fordi jeg motionerer når jeg er så tynd - de tror at jeg holder min vægt nede med motion, men the truth is at jeg ikke tager 1 gram på hvis jeg dropper motionen!

Ihh, jeg forstår bare ikke de fordomme... 

For der har lidt for meget fedt på sidebenene er altid i angreb med os tynde... Nu har jeg været tynd i snart 27 år, så er reeeeet ligeglad med aaaaj, du er så tynd kommentare!!!

Om man er str. 32,34,36,40.... what so ever er jo total ligegyldigt, hvis ens krop bare trives med den størrelse.

Jeg har også altid kunnet leve som et svin uden at tage på, men derfor kan man da godt dyrke motion for at holde kondi'en ved lige.

suk suk suk

Anmeld

4. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Jeg haaaaaaaaader det løbebånd!! Og ja - vandflasken er godt nok nøevendig, haha.

Vi må gå igang med bandestop, må vi!! Det tror jeg bare slet ikke jeg kan. Ej, jeg er heller ikke en drengepige mere - i hver fald ikke hele tiden! Jeg elsker mine stiletter 

Jaa, lige i øjeblikket, så kan det at man er ved at DØ godt liiige få et par bandeord ud af munden, men man indser jo hurtigt at 10 minutter ekstra ikke slår en ihjel

Haha, så tager du løbeturen i det fri, og jeg holder mig indendørs

Jeg har prøvet bande stop mange gange, men så sker der et eller andet jeg bliver hidsig over og så kommer de dælme igen . Men må prøve indtil det giver pote , det lyder jo ikke for pænt

ja nemlig, så er man alligevel glad for at man liige kan give den en tand mere

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Tina&Martin skriver:

For der har lidt for meget fedt på sidebenene er altid i angreb med os tynde... Nu har jeg været tynd i snart 27 år, så er reeeeet ligeglad med aaaaj, du er så tynd kommentare!!!

Om man er str. 32,34,36,40.... what so ever er jo total ligegyldigt, hvis ens krop bare trives med den størrelse.

Jeg har også altid kunnet leve som et svin uden at tage på, men derfor kan man da godt dyrke motion for at holde kondi'en ved lige.

suk suk suk

Det har jeg faktisk også altid været, men det kulminerede lige, da jeg så tog den diskussion med mit psykologihold - jeg blev sådan helt "What? Tænker folk virkelig sådan?!"

Så længe man er sund, tænker jeg! Nogle er kraftigt bygget, nogle er meget spinkelt bygget - det er nu naturens måde hvorpå den gør os forskellige Så jeg er helt enig med dig.

Jeg har altid konceptet om at være tyndfed i baghovedet - derfor mener jeg ikke at jeg burde stoppe med at motionere, bare fordi jeg er tynd. Det burde ingen vel! Medmindre man er så tynd, fra naturens side, at man ikke kan holde til det, selvfølgelig

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Haha, så tager du løbeturen i det fri, og jeg holder mig indendørs

Jeg har prøvet bande stop mange gange, men så sker der et eller andet jeg bliver hidsig over og så kommer de dælme igen . Men må prøve indtil det giver pote , det lyder jo ikke for pænt

ja nemlig, så er man alligevel glad for at man liige kan give den en tand mere

Sounds like a plan 

Haha. Nej, det lykkes bare aldrig, selvom man tænker - NU stopper jeg, jeg er ikke en havnearbejder!! Det lyder nemlig forfærdeligt, ja. Men jeg bruger det altså i min daglige tale. Også ved positive ting. "fuck, det er en fed trøje" eller "hold kæft, det her smager godt".  Jeg bander ALT for meget! 

Og jeg har så allerede failet! Min  hamster stak af i morges og løb op i et rør i vores køkkenbord: "Fuck fuck fuck, hvad fanden gør jeg, PIS, kom nu ud derfra din LORTE hamster."  Hahahhaha. Der gik det lige over gevind. 

Jaa, det er jo nemlig det

Anmeld

4. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Sounds like a plan 

Haha. Nej, det lykkes bare aldrig, selvom man tænker - NU stopper jeg, jeg er ikke en havnearbejder!! Det lyder nemlig forfærdeligt, ja. Men jeg bruger det altså i min daglige tale. Også ved positive ting. "fuck, det er en fed trøje" eller "hold kæft, det her smager godt".  Jeg bander ALT for meget! 

Og jeg har så allerede failet! Min  hamster stak af i morges og løb op i et rør i vores køkkenbord: "Fuck fuck fuck, hvad fanden gør jeg, PIS, kom nu ud derfra din LORTE hamster."  Hahahhaha. Der gik det lige over gevind. 

Jaa, det er jo nemlig det

Jaa

Ja og så hvis jeg lige er ved at bande, stopper jeg op og sætter et normalt/pænt ord ind i stedet..men kan jo godt mærke at jeg ikke er vant til det, haha . Men ja jeg bruger det også i min daglige tale som positive ting..Men i stedet for at sige "Fuck det smager godt" har jeg nu lært at sige "Mmh, det smager vildt godt det her" , haha. Så sproget er på vej til det bedre

Hahahhah, argh du begynder vidst ikke din morgen godt med det sprog

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Jaa

Ja og så hvis jeg lige er ved at bande, stopper jeg op og sætter et normalt/pænt ord ind i stedet..men kan jo godt mærke at jeg ikke er vant til det, haha . Men ja jeg bruger det også i min daglige tale som positive ting..Men i stedet for at sige "Fuck det smager godt" har jeg nu lært at sige "Mmh, det smager vildt godt det her" , haha. Så sproget er på vej til det bedre

Hahahhah, argh du begynder vidst ikke din morgen godt med det sprog

Du er godt på vej!!
Ej, jeg starter lige på det fra i morgen af, haha.  

Anmeld

4. april 2011

.....

Dinna88 skriver:

Du er godt på vej!!
Ej, jeg starter lige på det fra i morgen af, haha.  

Ja det er altid en god start

hahaha, så må vi se om du kan holde det så

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Ja det er altid en god start

hahaha, så må vi se om du kan holde det så

Jeeep

Ehrm. Det kan jeg nok ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.