Mut skriver:
En størrelse er en størrelse, og der skal være plads til alle kropsforme. Jeg er også selv meget slank og har altid været det, da jeg har højt stofskifte
.
Synes virkelig også at det er pisse irriterende rent ud sagt, når folk skal kommentere ens krop, bare fordi at de synes man er lidt FOR tynd osv..Så kommer de altid med komentare som "Ej der er da heller ikke så meget i dig" eller "Du kan sagtens komme forbi, du fylder jo ikke så meget" , når man siger "puha, jeg kunne lige komme forbi her" . Det er virkelig belastende at folk ikke tænker sig om med sine kommentare
, jeg går da heller ikke hen og siger til en person som er lidt overvægtig "aaargh synes du nu at det er godt at spise den kage du har gang i"..altså det er jeg da ligeglad med. Der skal være plads til alle mennesker, og hvis man ikke har noget godt at kommentere kan man vælge at tænke sit, i stedet for at såre folk 

Uh, jeg kender det godt, det du skriver. Jeg skulle en gang forbi en dame på en café engang, hun rykkede sig ikke 1 cm selvom jeg pæt spurte om jeg liiige måtte smutte forbi hende. Jeg rammer hende da jeg går forbi hende, fordi der var så lidt plads, hvor hun siger til sin ledsager, at jeg da gik ind i hende med vilje, jeg kunne jo sagtens være der med den omkreds!
undskyld da.. Hun sagde det virkelig hidsigt. Og bagefter hører jeg ordene "anoreksi" og "spiser nok bare en salat" - ja, dame, jeg spiste kun en salat fordi jeg ikke spiser kød!
Nogle mener det godt, men ved ikke at deres kommentarer rammer, som f.eks, dem der "du fylder jo ikke så meget". Normalt rammer det mig ikke, men det gør det hvis jeg har hørt andre kommentarer samme dag, som hentyder til at jeg bevidst er så tynd som jeg er.
Nogle er jo bare spinkelt byggede, og der er vi heldige
(jeg føler mig i hvert fald heldig!)
Anmeld