Flow skriver:
Jeg dømmer jer slet ikke.. syns det er fint at i har jeres trosretning og at vi har vores 
Jeg ved at hende bag filmen stammer fra min by, og kan jo så regne ud hvordan det foregår derovre..
Jeg ser ofte mange mange biler derovre.. nogle helt nye og andre gamle.. men hva pokker.. bare bilen virker 
Jeg kan se når de kommer til og fra rigssalen, og ser da børn hoppe glad rundt.. 
Men jeg er forstående overfor at i har jeres retning og vi har vores.. Der skal være plads til os alle 
jeg vil også lige komme med en lille indskydelse til dig 
Ligemeget hvor i verden du kommer til ét af vores møder, er det det samme der bliver undervist, det er én stor organisation, som køre tingene ens i alle byer og lande. det eneste der er anderledes er hvem der underviser. og så er der et bibels foredrag hver søndag, som er forskellig fra by til by eller fra land til land. men ellers foregår ALLE møder ens, og efter samme ordning.
Og det kan jeg sige med 100% sikkerhed, da jeg selv har rejst meget, jeg har boet 4 mdr i Australien, været på ferie i England, tyskland og sverige og har i alle de lande overværet møderne, og selvom jeg kommer fra Danmark, er det samme fællesskab, og man er altid velkommen, også hvis man bare dumper ind tilfældigt fra gaden 
Det er én af de ting jeg også virkelig værdsætter, som et Jehovas Vidne, det fællesskab vi har i ALLE lande, ligemeget om man er hvid, sort eller rig eller fattig.
Jeg tror du vil finde det interessant at vi kan samles flere tusinde på et stadion, uden der kommer problemer med vold, eller sammenstød, som man måske tit høre om under store fodboldkampe eller topmøder. Det foregår i ro og orden alt sammen og alle er forenede i troen.
Jeg vil ønske du kunne se det med mig
hvilken glæde det er for Jehovas vidner.
-Skovrup