Jeg vil da lige melde mig på banen her, som endnu et glad Jehovas Vidne 
Jeg kan tilslutte mig fuldstændig det Fru Skovrup skriver. Vi banker kun på jeres dør, for at give jer del i noget godt, udelukkende med positive og venlige intentioner. Vi er ikke på nogen måde ude på at pådutte folk noget, hverken vores tro, vores litteratur eller vores holdninger. Vi lever i et frit land og respekterer et nej tak.
Det her med at nogle stikker en fod i døren, det har jeg så svært ved at forestille mig, for det ligger så langt fra den måde vi lærer vi skal være på. Personligt kunne jeg aldrig drømme om at gøre noget lignende, men som Fru Skovrup så fint har fortalt, så er vi alle forskellige - lige så forskellige som alle andre mennesker, og det er naturligvis beklageligt hvis noget sådant sker...
Der er skrevet så mange ting i den her tråd, forskellige fordomme mod Jehovas Vidner, og jeg kan på sin vis godt forstå at folk har fordomme mod os. Vi er et udskældt folk, som der ofte blir skrevet om i aviser, blade og vi blir også ofte omtalt i nyhederne i bedste sendetid. Det er dog sjældent for noget godt. Og når dét er det eneste mennesker hører om os, så kan jeg godt forstå deres afstandstagen. Men her må jeg jo sige, at HVIS alt det der blir sagt om os passede - så var jeg langt fra et Jehovas Vidne.
Jeg ser os som et et meget glad folkefærd, som ønsker det bedste for vores medmennesker. Vi har intet at skjule - hvorfor alle også er velkomne ved vores møder og stævner - jeg er sikker på, hvis man kiggede ind til et af dem en gang, ville man hurtigt kunne se, at vi ikke er så "slemme" endda 
Anmeld