tazz skriver:
Det er aldrig for sent at få syndsforladelse Fru Nielsen 

Min morfar var en ....
ja, han var ikke ligefrem den trofaste type. Så hvergang han lige fik et barn mere udenfor ægteskab, så var han nede i den lokale kirke og bede om syndsforladelse. Lige et par Ave Maria, så var han klar igen *ggggg* Han endte endda med, at gifte sig med præsten - som han i øvrigt flyttede sammen med uden min mormor vidste det. Han var vel træt af turen til kirken hele tiden 
Men Jehovas Vidner fik faktisk fat i min svogers eks kone. Deres ægteskab vaklede lidt fordi han arbejdede meget ... og svupti, så var hun indfanget. De fortsatte med, at være gift et stykke tid efter, men det gik jo selvsagt ikke. Han må så ikke se sin yngste søn, fordi han ikke er troende, så det er meget tys tys og kun lige et par timer et par gange om året
Den ældste søn flyttede med ham, han ville ikke være Vidne, så han ser ikke sin mor 
Jeg kan ikke se hvorfor han ikke må se sin yngste søn, der er intet bibelsk belæg for at forbyde at se sine børn, også selvom de ikke er troende!
Jeg kan også nævne et eksempel, min far er et Jehovas Vidne, hans yngste datter er ikke et Jehovas Vidne, og hun tror heller ikke på en Gud, men derfor ser min far hende da så tit han kan, man efterlader ikke sin familie, og slet ikke på det grundlag at vedkommende ikke er troende, så jeg har svært ved at se at det er fordi han er et vidne han ikke kan se sin søn.
Vi lære til møderne at passe på vores familie, og familien kommer først i alt! faktisk, hvis ens far eller mor eller andet familie er syg, eller har brug for hjælp, kommer familien før de åndelige aktiviteter (som fx. forkyndelse, møder osv)
-Skovrup