Fru. Skovrup skriver:
Ej! det er jeg da ked at at høre! Når jeg ude og forkynde, elsker jeg når der er nogen der er glade for at snakke om nogen bibelske emner, det er så rart, og man kan snakke om hvordan man ser på det ene eller det andet, og det er så hyggeligt npr man har haft sådan en dag i forkyndelsen hvor ingen har ville snakke og bare lukkede døren i hovedet på én.
Hvis jeg en dag møder en som dig i forkyndelsen nyder jeg det!
-Skovrup
Dem der er kommet til mig, har faktisk taget benene på nakken, når jeg svarer dem det de faktisk er kommet for, at fortælle mig. Så giver de mig bladet i hånden og siger "læs dette her, så kommer vi igen og taler mere med dig" - men de er aldrig kommet igen. Jeg fik en hel bog på et tidspunkt, den er super flot. Og budt på mad en enkelt gang også nu jeg tænker mig om.
Jeg kan godt lide jeres tilgang til troen, men bryder mig ikke om regler på regler på regler - og udstødelsen
Som jeg nævnte, så tror jeg ikke på, at Gud dømmer og holder øje. Jeg tror på, at Han er venligheden og roen omkring os. At man kan få Hans hjælp hvis man har brug for den ved at lytte, og give hvad man gerne vil have igen. ja, vel egentlig karma på et punkt.
Igennem mit liv er jeg naturligvis stødt på medlemmer af menigheden. Har endda småkærestet lidt med een engang også
. Så jeg kender også en del til jeres trosretning - hvorfor I tror på de ting I tror på, hvorfor I vælger højtideligheder fra osv. Det ligger for langt fra mig til, at jeg kunne blive vidne, men jeg er glad for, at have forståelsen.
For et par jule siden var jeg til julefrokost i en moské i nærheden af hvor jeg boede. Der var ikke lige flæskesteg og øl, men suuuper hyggeligt at komme indenfor og hilse på imamen og se hvad der foregår sådanne steder.
Anmeld