L&S skriver:
Jeg kender godt "Vagtårnet." 
Der står tit to ældre damer og en mand, og uddeler dem ved stationen når jeg går forbi.
Jeg tog imod det en enkelt gang fordi jeg synes det lidt synd for dem 
Når man er Jehovas Vidne skal man hvis lave frivilligt arbejde for kirken.
Jeg dømmer ikke, men jeg synes deres tilgang er underlig. De er jo kendt for, hverken at tro på fødseldage og andet. Det har jeg fuld respekt for, men den måde de hjernevasker er meget underlig.
Jeg er selv af troen Kabbalah som er blevet utrolig kendt over de senere år.. Så jeg ved, hvordan folk kan dømme
Hey
Vil lige indskyde, at Jehovas Vidner har ikke kirker
vi har rigssale, det er bare en stor bygning, men plads til et stort puplikum, en talerstol, og et bord med 2 stole og 2 mikrofoner.
Alle puplikum har også en mikrofon, da det er vigtigt at undervisningen ikke kun foregår med at én person snakker, men at alle kan svare, og derved være med til at undervise.
Jehovas Vidner Fejre ikke fødselsdag, holder ikke jul (fejre jesu fødsel), eller holder nytår.
Men vi har en højtid der er MEGET vigtig for os, nemlig Mindehøjtiden, til ære for Jesu død, som faktisk er om meget snart! den 17. April. Vi mener at Jesu død har stor betydning for os mennesker idag. Det er en højtid vi alle ser frem til.
-Skovrup (som er et stolt Jehovas Vidne
)