Ynglings forfatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Malene76

Stumpen skriver:

Adler-Olsen og Slaugther har jeg stående inde i soveværelset.. Slaugther var med ekstra baldet og dem kunne jeg da ikke lade være med at købe 

Egholm er påå min to-læse-liste... 

Glæd dig til dem alle tre. De er super forfattere.  Kan også anbefale tv2 krimi om søndagen. Der er Elsebeth Egholm medskribent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Stumpen

Malene76 skriver:

Glæd dig til dem alle tre. De er super forfattere.  Kan også anbefale tv2 krimi om søndagen. Der er Elsebeth Egholm medskribent.

Den ser jeg skam og synes den er god.. Men er noget skuffet over at de begynder at klippe de værste scener ud pga. børnerådet har brokket sig... 

Til jul brokker alle sig over at tv2 først sender deres julekalender kl 20, da deres børn er blevet puttet på dette tidspunkt, så kan virkelig ikke se problemet i at de sender den som dræber kl 20, når nu børnene sover!!

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Stumpen skriver:

Den ser jeg skam og synes den er god.. Men er noget skuffet over at de begynder at klippe de værste scener ud pga. børnerådet har brokket sig... 

Til jul brokker alle sig over at tv2 først sender deres julekalender kl 20, da deres børn er blevet puttet på dette tidspunkt, så kan virkelig ikke se problemet i at de sender den som dræber kl 20, når nu børnene sover!!

Ej det gør de da vel ikke?!  Så burde de sende den kl. 21 i stedet for. Serien er for fed... Sidder på kanten af sofaen og følger med.

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Malene76 skriver:

Ej det gør de da vel ikke?!  Så burde de sende den kl. 21 i stedet for. Serien er for fed... Sidder på kanten af sofaen og følger med.

Jeg har læst lidt om det inde på tvtid/tv2... 

Anmeld

29. marts 2011

Jemion

Jeg er fuldstændig solgt i Stephenie meyers bøger  

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Stumpen skriver:

Jeg har læst lidt om det inde på tvtid/tv2... 

Hvorfor sorterer forældre ikke i hvad deres børn tænder for i stedet for at programmerne skal indrette sig efter forældre der ikke tager ansvar? Surt opstød... men forstår det virkelig ikke...

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Malene76 skriver:

Hvorfor sorterer forældre ikke i hvad deres børn tænder for i stedet for at programmerne skal indrette sig efter forældre der ikke tager ansvar? Surt opstød... men forstår det virkelig ikke...

Det gør jeg godt nok heller ikke.. Der har også været kritik om at de sender trailer for det næste tidspunkt på tidspunkter hvor der er tegnefilm i tv og den kritik kan jeg forstå.. 

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Jemion skriver:

Ja de er bare så gode!!!!

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Stumpen skriver:

Det gør jeg godt nok heller ikke.. Der har også været kritik om at de sender trailer for det næste tidspunkt på tidspunkter hvor der er tegnefilm i tv og den kritik kan jeg forstå.. 

Det kan jeg virkelig også godt forstå... Det er dårlig stil.. der kan børn og forældre jo ikke vælge det fra... Men synes godt nok det tager rigtig meget fra serien hvis de skal sensorere sig selv..

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Jemion skriver:

Hvad skriver hun?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.