Ynglings forfatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Jemion

Twillight bøgerne og en der hedder The Host  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Riksen

Stumpen skriver:

De to første har jeg kun hørt om.. ejers bo triologi har jeg tit stået med i hænderne hos boghandlerne, men længere er de ikke kommet.. Ved ikke helt om det er noget for mig..

De kan alle varmt anbefales, men de to første er tidskrævende pga. det sproglige. Andkjær Olsen er jo digter, og Ib Michael skriver meget poetisk og kan godt være lidt snørklet, så man skal lige være i humør til det. Jeg har lige skrevet speciale om den første af bøgerne i Ejersbos trilogi, så den kan jeg virkelig anbefale at læse.

Anmeld

29. marts 2011

Malene76

Jemion skriver:

Twillight bøgerne og en der hedder The Host  

Ok tak...

Anmeld

29. marts 2011

Sofia

Camilla Læckberg!

Anmeld

29. marts 2011

Maise

KEN FOLLET ( BLA. JORDENS SØJLER - MIN YNGLINGSBOG)  OG IB MICHAEL.

Anmeld

29. marts 2011

Maise

Riksen skriver:

De kan alle varmt anbefales, men de to første er tidskrævende pga. det sproglige. Andkjær Olsen er jo digter, og Ib Michael skriver meget poetisk og kan godt være lidt snørklet, så man skal lige være i humør til det. Jeg har lige skrevet speciale om den første af bøgerne i Ejersbos trilogi, så den kan jeg virkelig anbefale at læse.

endelig en anden der elsker IB Michael. Synes han er fantastisk.

Anmeld

29. marts 2011

Musen5

Mine absolutte favorit forfattere er Stephenie Meyers og Christopher Paolini (twilight og Eragon serierne) derudover læser jeg oxe gerne Stephen King eller Anne Rice.

/Mette 23+2

Anmeld

29. marts 2011

Dittemor26

åhh der er simpelthen så mange gode forfattere, hvis bare man kunne leve af at læse bøger ;-) Som mange andre er jeg også rigtig vild med Camilla Läckberg og har dem alle stående i reolen.Har lige slugt den sidste nye "Fyrmesteren" råt!! Super bog!

Anmeld

29. marts 2011

Skouboe

Jeg kan godt se at jeg har meget forskellig smag fra de fleste andre herinde

Lige præcist når det vedrører bøger er jeg aldrig vokset op og jeg elsker et godt eventyr.

I øjeblikket læser jeg "John Flanagan - The Kings of Clonmel" fra Ranger's Apprentice serien.

SciFi/Fantasy som jeg holder mest af findes ofte ikke i en dansk oversættelse, så jeg læser som regel på englsk. Desværre er der også en udpræget tendens blandt oversættere at opfatte især fantasy som børnebøger og de forsimpler derfor sproget helt vildt når de endelig bliver oversat, så det gør nok i virkeligheden ikke så meget.

Ellers er jeg rigtig glad for forfattere som Anne McCaffrey, Larry Niven, Guy Gavriel Kay og David Eddings.

Niels E. Nielsen har også skrevet nogle fantastiske og tankevækkende romaner, men man bliver lidt træt af hans vane med at udrydde det meste af menneskeheden i hver eneste bog.

Skal jeg læse en god gyser er Dean Koontz et sikkert hit.

Anmeld

29. marts 2011

Skouboe

Musen5 skriver:

Mine absolutte favorit forfattere er Stephenie Meyers og Christopher Paolini (twilight og Eragon serierne) derudover læser jeg oxe gerne Stephen King eller Anne Rice.

/Mette 23+2

Hvis du kan lide Eragon, så kan jeg varmt anbefale "Pern" serien af Anne McCaffrey

Jeg ved at ihvertfald nogle af dem er oversat til dansk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.