Ynglings forfatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

DLM

jeg har ikke nogen yndlings forfatter, men jeg læser mange af de bøger der hedder virkelighedens verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Musen5

Skouboe skriver:

Hvis du kan lide Eragon, så kan jeg varmt anbefale "Pern" serien af Anne McCaffrey

Jeg ved at ihvertfald nogle af dem er oversat til dansk

den vil jeg da lige prøve at se på... Er den på engelsk originalt? Læser oftest kun på engelsk... da jeg sys der mange gange går en hel del tabt ved oversættelsen.

/Mette23+3

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Jeg er slet ikke den store læsehest, men Hanne Vibeke Holst's Louise triologien, den kan jeg altså læse igen og igen....

Tror jeg har læst den hver sommer de sidste 7-8 år

Anmeld

30. marts 2011

Skouboe

Musen5 skriver:

den vil jeg da lige prøve at se på... Er den på engelsk originalt? Læser oftest kun på engelsk... da jeg sys der mange gange går en hel del tabt ved oversættelsen.

/Mette23+3

Ja, Hun er amerikaner.

Sørg for at læse dem nogenlunde i rækkefølge, ellers kan de godt være lidt forvirrende.

Anmeld

30. marts 2011

Skouboe

Musen5 skriver:

/Mette23+3

Ja, Hun er amerikaner.

Sørg for at læse dem nogenlunde i rækkefølge, ellers kan de godt være lidt forvirrende.

Anmeld

30. marts 2011

mulle7430

jeg læser Danielle Steel og ser hendes film er helt vild med hende

Anmeld

30. marts 2011

Stumpen

Dejligt med alle jeres imput oog råd og ideer til hinanden, bliv endelig ved med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.