Ynglings forfatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Stumpen

Giraffen skriver:

der har været lidt snak om at lave en 4'er mener det kommer an på om enken og broren/faren kan finde en løsning - mener at konen ikke vil have det og broren/faren vil godt - det blir nok desværre ik helt det samme når det ikke er samme forfatter, men det er bare så gode karakterer så der ku nok godt komme noget spændende ud af det

glæd dig til Adler Olsen, han er helt fantastisk - lidt i stil med Läckberg bare mere nervepirrende og detaljeret - lidt mere barskt og ja "skrevet af en mand"-agtig...  og så har han det sjoveste makkerpar i Carl Mørk og Assad

Tror da lige jeg vil holde øje med Läckberg så 

Jeg synes også det vil være dumt at udgive en 4'er, så handler det kun om penge og intet andet... Har en del stående, som jeg endnu ikke har fået læst.. jeg er for god til at købe bøger og så kommer jeg bagefter  Men altid godt at have gode bøger til gode 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

trunte89

Jeg ELSKER Sara Blædel. Synes hun skriver nogle super gode krimier.

Anmeld

28. marts 2011

maimik

Åhh elsker at læse. men den bedste forfatter er nu Jean M Auel.. elsker hele serien nemlig jordens børn. (den nye bind 6 kommer i morgen jubiiiii). men kan nu også lide stephen king og john grisham... men jeg har bare ikke tiden til at læse.

Anmeld

28. marts 2011

Stumpen

trunte89 skriver:

Jeg ELSKER Sara Blædel. Synes hun skriver nogle super gode krimier.

Nu har jeg ikke læst den nyeste af hende.. Men jeg synes egentlig kun det er Hævnens gudinde som virkelig fangede mig.. De andre var gode, men fangede mig slet ikke på samme måde...

Anmeld

28. marts 2011

Stumpen

maimik skriver:

Åhh elsker at læse. men den bedste forfatter er nu Jean M Auel.. elsker hele serien nemlig jordens børn. (den nye bind 6 kommer i morgen jubiiiii). men kan nu også lide stephen king og john grisham... men jeg har bare ikke tiden til at læse.

Jeg har ikke fået mig taget sammen til at læse de bøger -men min mor presser godt på..

S.K. er for underlig til mig... John Grisham har jeg også flere stående af, men det er efterhånden flere år siden jeg har købt noget nyt af ham..

Har du læst serien om solens folk af W. Michael Gear og Kathleen O'Neal Gear -den serie er min mor vild med... Bare til når du får tid til at læse igen

Anmeld

28. marts 2011

trunte89

Stumpen skriver:

Nu har jeg ikke læst den nyeste af hende.. Men jeg synes egentlig kun det er Hævnens gudinde som virkelig fangede mig.. De andre var gode, men fangede mig slet ikke på samme måde...

Jeg har det helt omvendt. Hævnens gudinde har jeg været startet påå et par gange nu, men kan bare slet ikke tage mig sammen til at holde i. Hvor imod de andre har jeg bare slugt. Har ellers aldrig læst andet end det man lige skulle i skolen, men hendes bøger fik mig igang.

Anmeld

28. marts 2011

Stumpen

trunte89 skriver:

Jeg har det helt omvendt. Hævnens gudinde har jeg været startet påå et par gange nu, men kan bare slet ikke tage mig sammen til at holde i. Hvor imod de andre har jeg bare slugt. Har ellers aldrig læst andet end det man lige skulle i skolen, men hendes bøger fik mig igang.

Ja heldigvis at vi er forskellige -det er forfatteren nok også glade for  Jeg elsker at læse og har gjort det i mange år efterhånde og håber at mine piger får samme lidenskab 

Anmeld

28. marts 2011

trunte89

Stumpen skriver:

Ja heldigvis at vi er forskellige -det er forfatteren nok også glade for  Jeg elsker at læse og har gjort det i mange år efterhånde og håber at mine piger får samme lidenskab 

Præcis
Jeg kan egentlig også rigtig godt lide det, og irritere mig over, at jeg ikke gør det meget mere. jeg har bare så svært ved at koncentrere mig når jeg går igang. Og så læser jeg ikke så hurtigt, så synes tit det tager en krig

Anmeld

28. marts 2011

Stumpen

trunte89 skriver:

Præcis
Jeg kan egentlig også rigtig godt lide det, og irritere mig over, at jeg ikke gør det meget mere. jeg har bare så svært ved at koncentrere mig når jeg går igang. Og så læser jeg ikke så hurtigt, så synes tit det tager en krig

Jeg er heller ikke en hurtig læser.. Min mor kan pløje (de lette) bøger iegnnem på en weekend, men det kan jeg ikke.. tror kun det er sket 1 eller 2 gange... Men den bog jeg husker var også så kanon spændende...

Anmeld

28. marts 2011

trunte89

Stumpen skriver:

Jeg er heller ikke en hurtig læser.. Min mor kan pløje (de lette) bøger iegnnem på en weekend, men det kan jeg ikke.. tror kun det er sket 1 eller 2 gange... Men den bog jeg husker var også så kanon spændende...

Ih, sådan er min mor også, og kan blive så træls over, at det skal tage mig flere uger at komme igennem det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.