Ynglings forfatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Malene76

Stumpen skriver:

Hvem læser du gerne eller helst??

Jeg er i gang med den nye af Camilla Läckberg og jeg må jo erkende at hun er min farvoritforfatter når det kommer de svenske forfattere.. Af de engelske er det Peter James med serien om Roy Grace..

Er det kærlighed vi taler om, så må det være Barbara Bickmore..

Jeg Eeeeeelsker bøger... Har flere stående som jeg ikke er begyndt på. Det er den største forkælelse for mig, det at forbyde mig i en spændende krimi.

Jeg er til Elsebeth Egholm, Jussi Adler Olsen, Camilla Lackberg, Sara Blædel, Stieg Larson som allerede er nævnt.

Jeg er også vild med Karin Slaugther, jeg opdagede hende fordi Elsebeth Egholm anbefalede hende i et interwiev. Jeg er også vild med Georgio Faletti. De skriver begge to helt vildt godt synes jeg.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

maimik

Stumpen skriver:

Jeg har ikke fået mig taget sammen til at læse de bøger -men min mor presser godt på..

S.K. er for underlig til mig... John Grisham har jeg også flere stående af, men det er efterhånden flere år siden jeg har købt noget nyt af ham..

Har du læst serien om solens folk af W. Michael Gear og Kathleen O'Neal Gear -den serie er min mor vild med... Bare til når du får tid til at læse igen

ihhh altså jordens børn med Jean M Auel er bare en serie man skal læse. da jeg havde læst den førstegang tog jeg på moesgård museum i Århus hvor der er noget fra vores fortid og den tid som er skrevet om. så kan man bedre forholde sig til bog/bøger. ...  gir det mening??? jeg har selv michael gear serien men kan ikke rigtig komme igang med den. har prøvet at komme igang med den et par gange.. hvorfor ved jeg ikke  ...

S.K. er en god forfatter men ja det er nogle sære bøger det er heller ikke alle bøger der er lige gode..

Anmeld

29. marts 2011

Mette+Mathias

Helt ny forfatter:

Jeg har netop læst Deroute af Kent Langkjær. Det er hans debutroman, og selvom jeg normalt ikke læser krimier, har jeg læst netop denne, og den er rigtig god! Man kan ikke gætte hvem morderen er.

Og...nå ja, - jeg arbejder sammen med forfatteren, det er derfor jeg kender den, - men den skulle kunne bestilles hos boghandlerne, og kan også findes på FB.

Anmeld

29. marts 2011

Kloster

Elsker bare Läckberg... Og hendes nye bog, Fyrmesteren, udkom på min søns 7 års fødselsdag, men jeg har bare ikke lige råd til at købe den. Savner at læse hendes værker.

Men får slet ikke læst for tiden. Ved egentlig ikke hvorfor, men synes der er så meget andet... Dårlig undskyldning, men jeg ser meget tv for tiden...

Anmeld

29. marts 2011

Lisbeth85

Thomas H. Cook er genial Kan varmt anbefale 'The Chatham School affair'

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

maimik skriver:

ihhh altså jordens børn med Jean M Auel er bare en serie man skal læse. da jeg havde læst den førstegang tog jeg på moesgård museum i Århus hvor der er noget fra vores fortid og den tid som er skrevet om. så kan man bedre forholde sig til bog/bøger. ...  gir det mening??? jeg har selv michael gear serien men kan ikke rigtig komme igang med den. har prøvet at komme igang med den et par gange.. hvorfor ved jeg ikke  ...

S.K. er en god forfatter men ja det er nogle sære bøger det er heller ikke alle bøger der er lige gode..

Jeg har læst nogle stykker af ham,men efter at have læst begærets butik stod jeg simpelthen af.. Men kan du anbefale nogle gode, så tager jeg gerne imod 

Mht. det andet så giver det helt klart mening og fedt at man på den måde får lyst til at kende mere til den tid der bliver skrevet om..

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Malene76 skriver:

Jeg Eeeeeelsker bøger... Har flere stående som jeg ikke er begyndt på. Det er den største forkælelse for mig, det at forbyde mig i en spændende krimi.

Jeg er til Elsebeth Egholm, Jussi Adler Olsen, Camilla Lackberg, Sara Blædel, Stieg Larson som allerede er nævnt.

Jeg er også vild med Karin Slaugther, jeg opdagede hende fordi Elsebeth Egholm anbefalede hende i et interwiev. Jeg er også vild med Georgio Faletti. De skriver begge to helt vildt godt synes jeg.

MVH Malene

Adler-Olsen og Slaugther har jeg stående inde i soveværelset.. Slaugther var med ekstra baldet og dem kunne jeg da ikke lade være med at købe 

Egholm er påå min to-læse-liste... 

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Preghiera skriver:

Det er ellers ærgerligt... Man skal selvfølgelig læse hvad man har lyst til, og alle genrer er jo nyttige bidragere til bogreolen. Men synes desværre at der er for få der gider at læse, til at begynde med, og hvis folk så endelig vil læse, så er det som regel på "Best Seller"-boghylden, folk leder efter en krimi eller en biografi af en kendt.

Der er så mange danske forfattere der har revolutioneret skrivekunsten, forfatterskabet og endda også vores kultur og politik. Folk skulle prøve at kaste sig ud i nogle af disse værker og lære om sproget og om vores kultur, i stedet for kun at læse underholdningsberetninger der ligeså vel kunne være havnet i et TV-format på tv2. (Misforstå mig ikke - litteratur er i den grad også til for underholdningens skyld, men synes i høj grad det er det eneste der kan få folk til at læse efterhånden)

Jeg forstår helt sikkert hvad du mener og er også selv popurlaritets-læser... 

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Happiness skriver:

Jeg elsker Mari Jungstedts krimiromanserie. Og så er jeg også til Lisa Marklund.

Dvs. Jeg elsker krimier som ikke er al for uhyggelige Stieg Larssons triologi er også kanon god!

Kan også godt lide at læse lidt chickflick engang imellem. Men ikke al for tit. Det er mere for at få lidt afbræk i krimierne.

Ja jungstedt er så god.. Jeg mangler at læse de to sidste af hende.. Marklund har jeg læst de første 3 af og jeg synes hun er okay, men langsom på en eller anden måde...

Anmeld

29. marts 2011

Stumpen

Mette+Mathias skriver:

Helt ny forfatter:

Jeg har netop læst Deroute af Kent Langkjær. Det er hans debutroman, og selvom jeg normalt ikke læser krimier, har jeg læst netop denne, og den er rigtig god! Man kan ikke gætte hvem morderen er.

Og...nå ja, - jeg arbejder sammen med forfatteren, det er derfor jeg kender den, - men den skulle kunne bestilles hos boghandlerne, og kan også findes på FB.

spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.