..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

twinboys

Williams'Mor skriver:

Hej tøsser!!!
Denne pige er min gode veninde, som har fået lov til at kopiere min tekst! Dette er ikke den samme person der skriver. I må meget gerne ringe til mig hvis ikke i tror mig & tror heller ikke søde Kira har noget imod at i ringer til hende. Kira var også i se&hør her forleden dag med hendes lille dreng, Tino!

Dette er ikke snyderi!

Knus herfra!

Men du forstår nok vi bliver mistroiske ik???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

malenecl

Williams'Mor skriver:

Hej tøsser!!!
Denne pige er min gode veninde, som har fået lov til at kopiere min tekst! Dette er ikke den samme person der skriver. I må meget gerne ringe til mig hvis ikke i tror mig & tror heller ikke søde Kira har noget imod at i ringer til hende. Kira var også i se&hør her forleden dag med hendes lille dreng, Tino!

Dette er ikke snyderi!

Knus herfra!

Anmeld

28. marts 2011

PsychedeliC

twinboys skriver:

Hun ville låse den men har nok ikke kunne finde ud af det og bare slette det hun kunne...

Nåe ja... virker som om hun ikke kan stå inde for det hun har skrevet så

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

Lisbeth85 skriver:

Det er virkelig at udnytte dem, som gerne vil gøre noget fro nogen som inderligt har brug for støtte i en svær tid.

FØJ, hvor skulle man altså skamme sig Brud på tillid er bare det værste!

Ved i hvad jeg syntes fandme i skulle slappe af!
Du kan få mit nummer og ringe til mig! & bagefter kan du spørger kira om du må få hendes også!
Som jeg har skrevet før; Dette er min veninde som også gerne ville søge hjælp herinde til ting da hun hørte om hvilke vidunderlige mennesker der har hjulpet mig herinde! syntes fandeme ikke det er iorden at i går sådan amok! så kan i idet mindste lige spørger mig først altså!

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

tak lise! ja de er velkommen til at ringe eller kigge i bladet ude og hjemme hvor jeg er inde med min lille tino .. trode ikke det ville blive sådan bare fordi jeg fik lov til at bruge din tekst

Anmeld

28. marts 2011

Frøken J.

PsychedeliC skriver:

Nåe ja... virker som om hun ikke kan stå inde for det hun har skrevet så

Jeg tror nu mere det er et spørgsmål om, at hun blev overfaldet fra alle sider, og derfor tænkte det var ubehageligt og "glem det" - Forstår godt i var mistroiske, men måske hellere vente på en forklaring før man kører den helt ud Men du kan jo se hende teksten er kopieret fra's svar lidt længere oppe

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Williams'Mor skriver:

Hej tøsser!!!

Dette er ikke snyderi!

Knus herfra!

Jeg har det rigtig dårligt med at ts har det dårligt med dette, men vi reagerer som vi gør, fordi det hele var meget mistænktsomt. Det er super ærgeligt, men det må ikke stoppe ts fra at bede om hjælp

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Hej tøsser!!!

Dette er ikke snyderi!

Knus herfra!

Se & Hør med hvad...undskyld jeg spørger... synes ikke jeg har læst noget om hende i det blad

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jeg har det rigtig dårligt med at ts har det dårligt med dette, men vi reagerer som vi gør, fordi det hele var meget mistænktsomt. Det er super ærgeligt, men det må ikke stoppe ts fra at bede om hjælp

lige mine ord

Anmeld

28. marts 2011

lisesp83

Williams'Mor skriver:

Ved i hvad jeg syntes fandme i skulle slappe af!
Du kan få mit nummer og ringe til mig! & bagefter kan du spørger kira om du må få hendes også!
Som jeg har skrevet før; Dette er min veninde som også gerne ville søge hjælp herinde til ting da hun hørte om hvilke vidunderlige mennesker der har hjulpet mig herinde! syntes fandeme ikke det er iorden at i går sådan amok! så kan i idet mindste lige spørger mig først altså!

Vi skal da på ingen måder slappe af..

Kan du ikke selv se, at det hele så lidt mystisk ud?? Og hvorfor skulle man spørge dig først? Det er jo klart at folk herinde blir mistænksomme, og lige vil være sikre først.

Mange herinde er jo godheden selv, og vil hellere end gerne hjælpe, men ikke hvis man bliver snydt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.