Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Jamen du må da også kunne forstå os, når teksterne er så ens... og den anden er låst... men beklager hvis vi har taget fejl af dig Majbritt
Jamen du må da også kunne forstå os, når teksterne er så ens... og den anden er låst... men beklager hvis vi har taget fejl af dig
Majbritt
Og velkommen til siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kirajoergensenTJ skriver: hej min veninde har næsten dem samme tekst da jeg ikke er så god til at skrive tekster tog jeg hendes i må gerne ringe til mig (-: jeg har et taletids kort da jeg først er 17 år og ikke kan have en abomant , er lidt skramt af de kommentar
hej min veninde har næsten dem samme tekst da jeg ikke er så god til at skrive tekster tog jeg hendes i må gerne ringe til mig (-: jeg har et taletids kort da jeg først er 17 år og ikke kan have en abomant , er lidt skramt af de kommentar
Som Majbritt skriver, så må du prøve at sætte dig i vores sted - det hele var meget mistænktsomt! Men undskyld, hvis du rent faktisk er helt uskyldig
Dinna88 skriver: Som Majbritt skriver, så må du prøve at sætte dig i vores sted - det hele var meget mistænktsomt! Men undskyld, hvis du rent faktisk er helt uskyldig
Hun kender Lise og jeg har fået hendes by at vide og hendes navn kan findes på fb.
Kan desværre ikke hjælpe, da min søn satdig ligger i maven
Men håber der er nogen der har noget tilovers til dig
Hvad med at prøve mødrehjælpen? Synes jeg en andden blev anbefalet da hun søgte om hjælp.
twinboys skriver: Hun kender Lise og jeg har fået hendes by at vide og hendes navn kan findes på fb. Majbritt
Det var godt Men vi tager jo kun de forbehold som vi gør, fordi der har været problemer med falske profiler.
Dinna88 skriver: Det var godt Men vi tager jo kun de forbehold som vi gør, fordi der har været problemer med falske profiler.
skrev jeg også til hende
Hvordan kan det være at der ikke står noget nu?
twinboys skriver: skrev jeg også til hende
Det har jeg også skrevet til hende privat. Jeg skrev jo et brev til hende.
Hej tøsser!!! Denne pige er min gode veninde, som har fået lov til at kopiere min tekst! Dette er ikke den samme person der skriver. I må meget gerne ringe til mig hvis ikke i tror mig & tror heller ikke søde Kira har noget imod at i ringer til hende. Kira var også i se&hør her forleden dag med hendes lille dreng, Tino! Dette er ikke snyderi!Knus herfra!
PsychedeliC skriver: Hvordan kan det være at der ikke står noget nu?
Hun ville låse den men har nok ikke kunne finde ud af det og bare slette det hun kunne...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128