..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Becks

kirajoergensenTJ skriver:

jeg  har en seng til ham jeg har en barnevogen , jeg har et lægetæppe , og helt klart også tøj , men han vokser og det går hurtig! jeg er desværre på starthjælp som er mindre endt kontathjælp , og da jeg desværre ikke har kontakt med min mor pga tristeårsager kan jeg ikke søge ved kumunen da man skal bruge hendes undserskrift 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ingen børn har selv..

Men er ked af at høre det om din mor.. Det undre mig dog, at de skal bruge hendes underskrift, da du jo i princippet er myndig nu hvor du har Tino.. Men der er garanteret en massr regler som jeg ikke er inde i

Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Maise86

Williams'Mor skriver:

What???? Kan du ikke lige sende med teksten i den besked??
Jeg har nemlig ikke fået noget legetæppe foræret???

Det står på nogle af de første sider i denne her tråd... Men der står ikke noget navn nævnt  så jeg har nok misforstået.

Anmeld

28. marts 2011

muzen

Tutter skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ingen børn har selv..

Men er ked af at høre det om din mor.. Det undre mig dog, at de skal bruge hendes underskrift, da du jo i princippet er myndig nu hvor du har Tino.. Men der er garanteret en massr regler som jeg ikke er inde i

Held og lykke med det hele

jep der er vist nok noget med at man bliver myndig når man er blevet mor

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

mange tak (-: det rigtig jeg er myndig , men jeg er kunj myndig over for tino , ikke over for mig selv da jeg først er 17 år , så det er rigtig trist! og ikke fordi jeg ikke vil arbjede og tjerne nogen penge men min dreng er først 5 mdr

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

jeg  har en seng til ham jeg har en barnevogen , jeg har et lægetæppe , og helt klart også tøj , men han vokser og det går hurtig! jeg er desværre på starthjælp som er mindre endt kontathjælp , og da jeg desværre ikke har kontakt med min mor pga tristeårsager kan jeg ikke søge ved kumunen da man skal bruge hendes undserskrift 

Kommunen kan sagtens hjælpe dig uden en underskrift? Kender en hvis lillesøster er 16 og fik hjælp af kommunen, bpde til lejlighed, kontanthjælp osv .

Så du kan rolig gå på kommunen og bede dem om hjælp.

Håber du finder ud af det. Så det ikke ender med en tvangsfjerning :/

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

mange tak (-: det rigtig jeg er myndig , men jeg er kunj myndig over for tino , ikke over for mig selv da jeg først er 17 år , så det er rigtig trist! og ikke fordi jeg ikke vil arbjede og tjerne nogen penge men min dreng er først 5 mdr

Har du prøvet at lave nogle opslag i "den lokale" med at du søger ting? Ellers er der markeder! De begynder jo at vrimle frem, når nu foråret er kommet. Og så er der jo guloggratis.dk og dba.dk, hvor der ofte bortgives ting! Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg er ikke gravid og har ikke børn Men om ikke andet, så burde det ikke være super svært at finde de nødvendige ting, hvis man kigger de rette steder.

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

jeg får start hjælp da jeg bor hos svigermor ingen bolig penge.
og nej de fjerner ikke tino , det har dig ikke tænkt sig ) han trives bare så fint! jeg har en familie vejleder som støtter mig , men dog heller ikke kan gøre noget mere med penge da det er loven!

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

Kan man ikke slette den her lorte debat? Så kan hun oprette en ny side hvor hun selv kan skrive en tekst! SOm hun sagde til mig har hun svært ved at finde ud af hvad hun skal skrive, så jeg hjælper hende med en ny tekst!
Hvordan sletter man den her debat?

Bliver virkelig rigtig gal over at se hvor mange der angriber en uden at vide en skid om noget som helst.....

Anmeld

28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Maise86 skriver:

Nu spørger jeg bare lige dumt, men var det dig der blev hentydet til med et legetæppe der var blevet foræret af en herinde og så sat til salg på trendsales?

Nu hentydet jeg ikke til nogle, men nej det var bestemt ikke hende.

Skrev at det var en med lignede tekst.. Så det behøver i ikke være bange for

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. marts 2011

Kongmulle

Mor-til-Hasse skriver:

ja, det eneste der er lavet om er at hun nu HAR født.. men hvis babyen er 5 mdr, og hun stadig mangler bleer og tøj osv... hvad har den dreng så på??!

ej jeg bliver sku lidt forarget, selvom jeg plejer at være ret large...

I den anden tråd står der termin er 2 maj..hvordan kan han så være 5 måneder nu i marts??? Han er ikk engang født endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.