..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Dinna88

twinboys skriver:

eller begge nr.

Jeg har lige sendt ts et brev om at hun hellere må smutte herinde og forklare sig, hvis hun er helt uskyldig, fordi vi jo ret hurtigt bliver mistænktsomme, når hun gør som  hun gør
Jeg kan godt sende ts en sms, men er det mon bedre at overlade det til staff? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

KarinaIda skriver:

Ja, jeg ville også godt snart høre fra TS, og få en forklaring på hvad der sker, og hvorfor tråden er den samme som den anden!!

Hun er jo online, så egentlig burde der vel måske snart komme svar?

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jeg har lige sendt ts et brev om at hun hellere må smutte herinde og forklare sig, hvis hun er helt uskyldig, fordi vi jo ret hurtigt bliver mistænktsomme, når hun gør som  hun gør
Jeg kan godt sende ts en sms, men er det mon bedre at overlade det til staff? 

Anmeld

28. marts 2011

N1

Er det tilladt at have to profiler? 

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?userID=14988

Anmeld

28. marts 2011

sne190810

muzen skriver:

ej det er bare ikke rigtig. ville vildt gerne vide hvor mange der nåde og give hende den første noget?

Hun fik vidst rigeligt, det er i hvert fald min opfattelse ..

Anmeld

28. marts 2011

malenecl

Jeg skriver tit med Lise over facebook og jeg kunne virkelig inderligt ikke forestille mig at det er hende. Men må da give jer ret i at det lyder virkelig mystisk det her!

Men som sagt, kunne virkelig ikke forestille mig at hun ikke finde på sådan noget.

Håber da snart der kommer svar fra TS?

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

hej min veninde har næsten dem samme tekst da jeg ikke er så god til at skrive tekster tog jeg hendes i må gerne ringe til mig (-: jeg har et taletids kort da jeg først er 17 år og ikke kan have en abomant , er lidt skramt af de kommentar

Anmeld

28. marts 2011

KarinaIda

NO skriver:

Er det tilladt at have to profiler? 

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?userID=14988

Hold da op, så TS har simpelthen oprettet en profil igår aftes og så en igen idag... Bare med lidt forskel på navnet!!! Frækt.... For hvad vil Ts med to profiler??

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

den ene den virkede ikke der jeg ville bkræfte den?

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

kirajoergensenTJ skriver:

hej min veninde har næsten dem samme tekst da jeg ikke er så god til at skrive tekster tog jeg hendes i må gerne ringe til mig (-: jeg har et taletids kort da jeg først er 17 år og ikke kan have en abomant , er lidt skramt af de kommentar

Jamen du må da også kunne forstå os, når teksterne er så ens... og den anden er låst... men beklager hvis vi har taget fejl af dig

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.