..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Williams'Mor

lisesp83 skriver:

Vi skal da på ingen måder slappe af..

Kan du ikke selv se, at det hele så lidt mystisk ud?? Og hvorfor skulle man spørge dig først? Det er jo klart at folk herinde blir mistænksomme, og lige vil være sikre først.

Mange herinde er jo godheden selv, og vil hellere end gerne hjælpe, men ikke hvis man bliver snydt.

Jeg kan godt se det virker meget mystisk. Men jov, i skal da tage det roligt. Der er sikkert nogle der snyder herinde, men vi er sku ikke en del af dem. I kunne da tage og spørger ind til det før i andgriber os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Williams'Mor

twinboys skriver:

Se & Hør med hvad...undskyld jeg spørger... synes ikke jeg har læst noget om hende i det blad

Undskyld, jeg mente ude og hjemme. Der er en artikel i slutninge naf bladet med mor & søn!

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Williams'Mor skriver:

Undskyld, jeg mente ude og hjemme. Der er en artikel i slutninge naf bladet med mor & søn!

oki doki... så kan jeg bedre forstå

Anmeld

28. marts 2011

lisesp83

Williams'Mor skriver:

Jeg kan godt se det virker meget mystisk. Men jov, i skal da tage det roligt. Der er sikkert nogle der snyder herinde, men vi er sku ikke en del af dem. I kunne da tage og spørger ind til det før i andgriber os!

Det er da klart at man har paraderne oppe her.

Og så skulle i nok have lavet teksten om, for på mig virker det som tiggeri. Undskyld men det er min mening. Som om du har sagt: Hey jeg fik en del af dem på baby.dk, prøv det samme, her er min tekst, bare kopier den..

Det lyder nok lidt hårdt det jeg lige skrev, så du får lige sådan en med på vejen .. For det var bare sådan jeg tænkte.

Men fair skal da også være fair. Så velkommen til siden til din veninde, altså TS..

Anmeld

28. marts 2011

Becks

kirajoergensenTJ skriver:

tak lise! ja de er velkommen til at ringe eller kigge i bladet ude og hjemme hvor jeg er inde med min lille tino .. trode ikke det ville blive sådan bare fordi jeg fik lov til at bruge din tekst

Har du prøvet Ikea? Du kan få puslebord og seng for under 600,-

Har du ingen ting til ham af møbler? Hvad sover han I så?

Ellers er mødrehjælpen skide gode, der kan du finde mange gode ting og det samme med genbrugsbutikker..

Anmeld

28. marts 2011

TwinsQ

Undskyld mig... Hvorfor får man børn hvis man ikke har råd til det???

Syntes os det lyder som tiggeri i mine øre!!

Og alle kan da selv skrive en PERSONLIG tekst, hvis det var sandt!!!

Anmeld

28. marts 2011

sne190810

TwinsQ skriver:

Undskyld mig... Hvorfor får man børn hvis man ikke har råd til det???

ÅH, det samme spørgsmål rumsterer i mit hoved hver gang sådanne tråd dukker op.

Tror desværre det forbliver et mysterie for mig

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

nu tag du lige en slapper! jeg har vaglt min søn , og jeg gør det bedste for at give ham en god opvækst! og bare fordi man ikke har så mange penge , får det mig ikke til at få en abort! synes skram din kommentar en noget af ondt!

Anmeld

28. marts 2011

TwinsQ

sne190810 skriver:

ÅH, det samme spørgsmål rumsterer i mit hoved hver gang sådanne tråd dukker op.

Tror desværre det forbliver et mysterie for mig

Samme her...

Det er sq ikke gratis at få børn, med mindre man lever på nas...

Anmeld

28. marts 2011

malenecl

kirajoergensenTJ skriver:

nu tag du lige en slapper! jeg har vaglt min søn , og jeg gør det bedste for at give ham en god opvækst! og bare fordi man ikke har så mange penge , får det mig ikke til at få en abort! synes skram din kommentar en noget af ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.