..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10.748 visninger
148 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

tinosmor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

twinboys

kirajoergensenTJ skriver:

Hejsa!!, Jeg er en 17 årig pige, som lige er blevet mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille dreng på 5 mdr . Jeg har en lille sød tino. Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra sønderjyland af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET 60935647!!

Knus kira )!!

Hvor i sønderjylland bor du???

Anmeld

28. marts 2011

muzen

der er sku noget galt her!!! det er nøj agtigt den samme tekst som den her https://www.baby.dk/debat/93006pi1/bortgives/ung-gravid-soeger-ting.aspx

hvad er det der forgår her?? tiggeri eller hvad?

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

muzen skriver:

der er sku noget galt her!!! det er nøj agtigt den samme tekst som den her https://www.baby.dk/debat/93006pi1/bortgives/ung-gravid-soeger-ting.aspx

hvad er det der forgår her?? tiggeri eller hvad?

Neeej, hvor skummelt!! Jeg synes det er helt ok at folk søger ting der bortgives hvis pengene er små, men det der er sgu da skummelt? TS - en forklaring? 

Anmeld

28. marts 2011

muzen

Dinna88 skriver:

Neeej, hvor skummelt!! Jeg synes det er helt ok at folk søger ting der bortgives hvis pengene er små, men det der er sgu da skummelt? TS - en forklaring? 

jeg kunne bare se at jeg havde set den tekst før. så jeg googlet noget af teksen og frem kom der den her gamle tråd.. der også allerede den gang var tvivl om, om den var rigtigt

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

muzen skriver:

jeg kunne bare se at jeg havde set den tekst før. så jeg googlet noget af teksen og frem kom der den her gamle tråd.. der også allerede den gang var tvivl om, om den var rigtigt

Der var du snu  TS må jo kunne forklare os hvad der foregår.

Anmeld

28. marts 2011

muzen

Dinna88 skriver:

Der var du snu  TS må jo kunne forklare os hvad der foregår.

jep det håber jeg også

Anmeld

28. marts 2011

signe.

jeg syntes også teksten var genkendelig! specielt pga den "stavefejl" med at vedkommende skrive at hun HAR enden fuld af penge.. synes nemlig jeg lige havde læst den vending før... håber snart på en forklaring...

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Derfor mit spørgsmål om Sønderjylland... og telefon nr er ikke kendt på krak...

Anmeld

28. marts 2011

CiSo

Hvor skummelt.  I er for gode piger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.