..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Becks

kirajoergensenTJ skriver:

nu tag du lige en slapper! jeg har vaglt min søn , og jeg gør det bedste for at give ham en god opvækst! og bare fordi man ikke har så mange penge , får det mig ikke til at få en abort! synes skram din kommentar en noget af ondt!

Selvfølgelig gør du det bedste for din søn, og du er uden tvivl den bedste mor han kan få.. Men du må også forstå os, at når du skriver du søger ALT, bleer, tøj og møbler, så stiller det os undrende især når Tino er 5 mdr..

Jeg undre mig i hvert fald over, om I overhovedet har noget til ham, hvad med seng, barnevogn, osv?

Hvad med om du gik på kommunen, fik noget støtte fra dem? Selvom det ikkeer det fedeste og være på KH, så var det måske en idé, da du får voksen ydelse, fordi du er forsørger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

TwinsQ

nu tag du lige en slapper! jeg har vaglt min søn , og jeg gør det bedste for at give ham en god opvækst! og bare fordi man ikke har så mange penge , får det mig ikke til at få en abort! synes skram din kommentar en noget af ondt!

Hvad havde du regnet med da du valgte din søn...

Siden du nu søger(tigger) om hjælp herinde... Og så på den måde?

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

Hold da kæft man, er chokket over i angriber på den måde der.
Drop det nu bare. I gider ikke hjælpe hende, det er fattet så syntes jeg i skulle holde op nu!

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

jeg  har en seng til ham jeg har en barnevogen , jeg har et lægetæppe , og helt klart også tøj , men han vokser og det går hurtig! jeg er desværre på starthjælp som er mindre endt kontathjælp , og da jeg desværre ikke har kontakt med min mor pga tristeårsager kan jeg ikke søge ved kumunen da man skal bruge hendes undserskrift 

Anmeld

28. marts 2011

muzen

undskyld men du er da vist ikke så dårlig til at skrive alligevel.

men det er naturligt at folk er skeptiske. og det er der ikke nogen der kan lave om på.

Anmeld

28. marts 2011

muzen

undskyld men du er da vist ikke så dårlig til at skrive alligevel.

men det er naturligt at folk er skeptiske. og det er der ikke nogen der kan lave om på.

Anmeld

28. marts 2011

Maise86

Williams'Mor skriver:

Hold da kæft man, er chokket over i angriber på den måde der.
Drop det nu bare. I gider ikke hjælpe hende, det er fattet så syntes jeg i skulle holde op nu!

Nu spørger jeg bare lige dumt, men var det dig der blev hentydet til med et legetæppe der var blevet foræret af en herinde og så sat til salg på trendsales?

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

nej , men nu er jeg da ihverfald skrammet folk skirver sådan her på denne hjemmesidde bare fordi man søger lidt hjælp!

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

nej alt det jeg har har jeg selv købt fra min små pengepunge

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

Maise86 skriver:

Nu spørger jeg bare lige dumt, men var det dig der blev hentydet til med et legetæppe der var blevet foræret af en herinde og så sat til salg på trendsales?

What???? Kan du ikke lige sende med teksten i den besked??
Jeg har nemlig ikke fået noget legetæppe foræret???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.