..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

KarinaIda

Dinna88 skriver:

Nej, det lyder skummelt, det med at de bortgivne ting er sat på trendsales. Hm. Men det er jo desværre møg svært at "holde øje" med sådan noget. Det er brand ærgeligt, fordi det jo går ud over dem der helt oprigtigt har det svært, og måske mangler et puslebord eller noget til den lille ny, men så er vi herinde blevet så fyldt med "paranoia", at det bliver svært for os at stole på andre, der opretter sådanne tråde. Æv.

Ja, det er rigtig ærgerligt, at sådan nogle skal være med til og ødelægge det for andre, som virkelig er i nød.... En ting er der kom en tråd op der startede sådan, men at dette nu er den 3 af dem, som omhandler nøjagtug det samme, bare med andet navn og nu er der født, det er altså lidt for mystisk!!

Men også bare det, at man kan få sig selv til og rent ud sagt ødelægge det for andre også!!! Det synes jeg er grotesk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Ja ik????

Jo, men jeg slog det bare hen med, at når der ikke er aktivitet derinde, så lukkes den. Hmmm!

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jo, men jeg slog det bare hen med, at når der ikke er aktivitet derinde, så lukkes den. Hmmm!

Nogle der har skrevet eller ringet til hende??? jeg har sendt en pb

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

KarinaIda skriver:

Ja, det er rigtig ærgerligt, at sådan nogle skal være med til og ødelægge det for andre, som virkelig er i nød.... En ting er der kom en tråd op der startede sådan, men at dette nu er den 3 af dem, som omhandler nøjagtug det samme, bare med andet navn og nu er der født, det er altså lidt for mystisk!!

Men også bare det, at man kan få sig selv til og rent ud sagt ødelægge det for andre også!!! Det synes jeg er grotesk...

Jaa, det er svært at forestille sig, hvordan man kan gøre sådan noget.

Men, jeg vil nu gerne snart høre fra TS!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Nogle der har skrevet eller ringet til hende??? jeg har sendt en pb

Til hende der havde den anden tråd?  

Det var da en mulighed at prøve! (Uh, vi går lige igang med vores eget efterforskningsarbejde, hæhæ)

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Også mig...

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Det var da en mulighed at prøve! (Uh, vi går lige igang med vores eget efterforskningsarbejde, hæhæ)

Jeps så kører vi

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

eller begge nr.

Anmeld

28. marts 2011

muzen

har lige været på hendes den første profil og hun er atdig aktiv herinde.

Anmeld

28. marts 2011

KarinaIda

Dinna88 skriver:

Ja, jeg ville også godt snart høre fra TS, og få en forklaring på hvad der sker, og hvorfor tråden er den samme som den anden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.