..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Maise86

numsefisk skriver:

Nu hentydet jeg ikke til nogle, men nej det var bestemt ikke hende.

Skrev at det var en med lignede tekst.. Så det behøver i ikke være bange for

Så forstår jeg  Fik heller ikke det ud af det, så derfor jeg lige skulle høre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

malenecl

Kongmulle skriver:

I den anden tråd står der termin er 2 maj..hvordan kan han så være 5 måneder nu i marts??? Han er ikk engang født endnu

Det er ikke den samme person

Anmeld

28. marts 2011

Kongmulle

malenecl skriver:

Det er ikke den samme person

Nej det siges der....

Anmeld

28. marts 2011

malenecl

Kongmulle skriver:

Nej det siges der....

De er veninder.. Og TS vidste ikke hvordan hun kunne skrive det, så hun fik lov til at kopiere Lises tekst. Der er altså ikke noget fusk i det.

Anmeld

28. marts 2011

Kongmulle

malenecl skriver:

De er veninder.. Og TS vidste ikke hvordan hun kunne skrive det, så hun fik lov til at kopiere Lises tekst. Der er altså ikke noget fusk i det.

Helt ok, tror bare jeg lader være at kommentere mere i de debatter. Bliver rygende uvenner med nogen tror jeg

Anmeld

28. marts 2011

malenecl

kirajoergensenTJ skriver:

mange tak (-: det rigtig jeg er myndig , men jeg er kunj myndig over for tino , ikke over for mig selv da jeg først er 17 år , så det er rigtig trist! og ikke fordi jeg ikke vil arbjede og tjerne nogen penge men min dreng er først 5 mdr

Ville rigtig gerne hjælpe, men har ikke født endnu og venter en pige . Men hvis jeg hører noget om nogen af mine veninder eller ligne. som har noget drenge tøj eller sådan, så skal jeg nok sige til .

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

mage tak <3
og tillykke med lille pigen i mavsen!

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

..

jeg synes det er lidt underligt.

du opretter en bruger og det første du gør - er at spørge efter gratis ting.

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

mange tak (-: det rigtig jeg er myndig , men jeg er kunj myndig over for tino , ikke over for mig selv da jeg først er 17 år , så det er rigtig trist! og ikke fordi jeg ikke vil arbjede og tjerne nogen penge men min dreng er først 5 mdr

Du ka altid gå på kommunen og i mødrehjælpen og få hjælp... det ku jeg da og flere af dem jeg var i mødregruppe med da jeg var 17 årig.

Der var en på 15 og en på 16 og mig på 17 der var da hjælp og hente og det er endda 10 år siden... 

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

CamillaRH skriver:

jeg synes det er lidt underligt.

du opretter en bruger og det første du gør - er at spørge efter gratis ting.

Hun oprettede en bruger, fordi hun fik at vide at jeg havde fået en masse ting /& tøj foræret herinde.  :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.