..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

Sabina

tinosmor skriver:

jeg får start hjælp da jeg bor hos svigermor ingen bolig penge.
og nej de fjerner ikke tino , det har dig ikke tænkt sig ) han trives bare så fint! jeg har en familie vejleder som støtter mig , men dog heller ikke kan gøre noget mere med penge da det er loven!

Og et r da bare sper skønt, at han trives.

Men hvis kommunen/staten pludselig ikke synes du kan give ham nok, kan de faktisk godt tvangsfjerne ham. Som så også er sket i de unge mødre.

Det er ikke for at skæmme dig. Det er bare så du kan få tingene på plads mht. penge. men gå ned på kommunen de kan sagtens hjælpe dig med atfå flere penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mikkel's mor <3

ærgelig at han er så gammel. ellers kunne jeg nok finde noget tøj i gemmeren..

Anmeld

28. marts 2011

Frk. Himmelblå

tinosmor skriver:

nu tag du lige en slapper! jeg har vaglt min søn , og jeg gør det bedste for at give ham en god opvækst! og bare fordi man ikke har så mange penge , får det mig ikke til at få en abort! synes skram din kommentar en noget af ondt!

Du skal ikke forsvare dig, søde!

Du gør ikke noget forkert. 

Tillykke med din skønne søn i øvrigt.

Anmeld

28. marts 2011

tazz

tinosmor skriver:

jeg  har en seng til ham jeg har en barnevogen , jeg har et lægetæppe , og helt klart også tøj , men han vokser og det går hurtig! jeg er desværre på starthjælp som er mindre endt kontathjælp , og da jeg desværre ikke har kontakt med min mor pga tristeårsager kan jeg ikke søge ved kumunen da man skal bruge hendes undserskrift 

Hvorfor skal du bruge hendes underskrfit?

Når du har født bliver du automatisk myndig og skal ikke have værgeunderskríft på noget.

Anmeld

28. marts 2011

mamax3

tazz skriver:

Hvorfor skal du bruge hendes underskrfit?

Når du har født bliver du automatisk myndig og skal ikke have værgeunderskríft på noget.

Nemlig og hun har os mulighed for kontanthjælp som forsøger ... 

Anmeld

28. marts 2011

signe.

Kongmulle skriver:

I den anden tråd står der termin er 2 maj..hvordan kan han så være 5 måneder nu i marts??? Han er ikk engang født endnu

det jo det.. men nu viser det sig at det er 2 veninder, hvoraf den ene veninde åbenbart har lånt teksten fra den anden, da denne ikke er så god til at skrive tekster, hmm lød vist indviklet, men det står længere oppe i tråden

Anmeld

28. marts 2011

samantha1986

tinosmor skriver:

jeg får start hjælp da jeg bor hos svigermor ingen bolig penge.
og nej de fjerner ikke tino , det har dig ikke tænkt sig ) han trives bare så fint! jeg har en familie vejleder som støtter mig , men dog heller ikke kan gøre noget mere med penge da det er loven!

Kan det passe du lige har været i ude og hjemme hvor du sidder med din svigermor og lille søn?

Anmeld

28. marts 2011

Williams'Mor

samantha1986 skriver:

Kan det passe du lige har været i ude og hjemme hvor du sidder med din svigermor og lille søn?

Det har hun

Anmeld

28. marts 2011

samantha1986

Williams'Mor skriver:

Det har hun

Ahh den artikel læste jeg godt :-)

Stor respekt til svigermoren :-) synes det er flot hun har mulighed for at hjælpe. Og respekt til pigen også. hun vil jo kun det bedste for sin søn

Anmeld

28. marts 2011

tinosmor

mange mange tak (-:

ja jeg vil kun det bedste for min lille søn! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.