når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

har fortalt ham op til flere gange hvordan jeg har det, og har fortalt ham hvor tæt jeg har været på at flytte op til flere gange.. men han lytter ikke til det overhovedet.. og han ved jo at jeg ikke bare kan flytte fra den ene dag til den anden fordi jeg ikke økonomisk kan klare en flytning lige nu..

Så må du finde en anden løsning, for det lyder som om han mangler respekt for dig og det er bare ikk et forhold der holder i længden...
Kan du ikk bo ved dine forældre eller en god veninde i en weekend eller lign for at "skræmme" ham lidt og se om han kommer på andre tanker ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Du skal sige du er flyttet fra din kæreste.. Og du skal bruge et sted at bo.. Nogle gange har kommunen boliger men ellers skal du finde en lejlighed og så kører det igennem dem..

Altså jeg har indskudslån ved kommunen til den lejlighed jeg bor i nu, som er ham jeg bor med. Det er KUN ham der står på kontrakten, men vi har fælles lån.

Så derfor skal jeg ud og se lejlighed i morgen og hvis jeg vil have den skal jeg få kontrakt på den (IKKE underskrevet) og så kører de det igennem for at se om det er noget de vil hjælpe med..

Men hvis de ikke vil det så kommer jeg til at stå på gaden..

men man kan jo ikke bare vælge en privat udlejer.. Det har jeg ihvertfald fået afvide at man ikke kan.. og boligforeningerne har jo ventelister, så der skal jeg nok heller ikke regner med at kunne få en bolig foreløbig..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej men hvad skal de vide af det bare ikke kig sådan er det jo... de skal jo ikke vide hvad der er i forholdet sådan er det jo altid

nææh, men vi er alligevel meget tætte med dem, og de har lige hjulpet os med at vi kunne få en ny og større bil..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne G skriver:

Øv hvor må det virkelig ikke være sjovt  Håber at I finder ud af noget..

det er heller ikke sjovt.. vi går jo på nåle, og det gør os begge endnu mere irriterede..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

nææh, men vi er alligevel meget tætte med dem, og de har lige hjulpet os med at vi kunne få en ny og større bil..

vær ærlige og sige i ikke kunne snakke sammen og i havde prøvet og der var ikke mere af gøre man skal jo ikke holde på hinanden for familiens skyld eller bilen hvis man ikke kan sammen så må man skide der

Anmeld

24. marts 2011

Anne G

Anonym skriver:

det er heller ikke sjovt.. vi går jo på nåle, og det gør os begge endnu mere irriterede..

Øv det kan jeg godt forestille mig at I bliver

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Så må du finde en anden løsning, for det lyder som om han mangler respekt for dig og det er bare ikk et forhold der holder i længden...
Kan du ikk bo ved dine forældre eller en god veninde i en weekend eller lign for at "skræmme" ham lidt og se om han kommer på andre tanker ??

jeg snakker faktisk ikke med mine forældre.. og derudover så bor de 200km væk fra mig.. Veninder, hvad er det for nogen?? dem har jeg ikke set noget til efter jeg fik min søn, og der har ikke været tid til at få oprettet et nyt stærkt venskab med en..

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

men man kan jo ikke bare vælge en privat udlejer.. Det har jeg ihvertfald fået afvide at man ikke kan.. og boligforeningerne har jo ventelister, så der skal jeg nok heller ikke regner med at kunne få en bolig foreløbig..

Jo det kan du, men det er social centret der skal hjælpe dig..

Jeg troede heller ikke man kunne leje ved privat hvis kommunen skal hjælpe, men det sagde de til mig i dag at de godt kunne..

Og de SKAL hjælpe enlige med børn..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vær ærlige og sige i ikke kunne snakke sammen og i havde prøvet og der var ikke mere af gøre man skal jo ikke holde på hinanden for familiens skyld eller bilen hvis man ikke kan sammen så må man skide der

du har ret, jeg har bare så dårlig samvittighed over det.. også selvom jeg egentlig ikke burde have det..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

du har ret, jeg har bare så dårlig samvittighed over det.. også selvom jeg egentlig ikke burde have det..

nej det burde du slet ikke du skal tænke på dig selv du lever kun engang og du skal også have det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.