når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Du skal både tænke på dig selv og din søn.

Sådan som du og din kæreste har det kan din søn sagtens mærke.. Og det går udover ham..

Det er en svær situation at stå i, men jeg er SIKKER på du nok skal finde en løsning..

jeg ved at jeg skal tænke på os begge, men han har det jo godt heroppe.. han elsker sin vuggestue, han elsker min kæreste og han elsker min kærestes familie..

skal nok finde en løsning, men er bange for at jeg ender på gaden med mit barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Lyder som om det er en konfliktsky mand du har dig..
Du må forklare ham han er nødt til at åbne op, eller i må i terapi, for det der holder ikk i længden..

har fortalt ham op til flere gange hvordan jeg har det, og har fortalt ham hvor tæt jeg har været på at flytte op til flere gange.. men han lytter ikke til det overhovedet.. og han ved jo at jeg ikke bare kan flytte fra den ene dag til den anden fordi jeg ikke økonomisk kan klare en flytning lige nu..

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

jeg ved at jeg skal tænke på os begge, men han har det jo godt heroppe.. han elsker sin vuggestue, han elsker min kæreste og han elsker min kærestes familie..

skal nok finde en løsning, men er bange for at jeg ender på gaden med mit barn..

Du vil aldrig komme til at ende på gaden.. SLET ikke når du har barn..

Jeg gik på kommunen i dag, og de ville hjælpe mig.. 

Så de SKAL også hjælpe dig..

Anmeld

24. marts 2011

Anne G

Anonym skriver:

det er SÅ træls at det skal være sådan her.. jeg ville bare ønske at vi kunne snakke sammen.. Han har de bedste forældre, og en familie der virkelig har taget imod både mig og sønnike selvom han ikke er deres barnebarn, men man kan jo heller ikke bare blive sammen for familiens skyld..

Øv det er da virkelig træls.. Jeg håber da virkelig at I finder ud af noget, for der er jo ikke meget ved et forhold hvor man ikke kan snakke om tingene og går som katten om den varme grød..

Det er da super dejligt at hans forældre har taget sig så flot af dig og din søn

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold da op sikke da noget....

men tror godt nok du må bide i det sure æble og blive single og finde en du kan snakke med om dvs. ting. ellers går det jo ingen steder...

jamen du har jo nok ret.. jeg kan bare slet ikke finde hoved og hale i det, og hvad skal vi sige til familien?? de aner jo ikke vi har haft problemer overhovedet..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Du vil aldrig komme til at ende på gaden.. SLET ikke når du har barn..

Jeg gik på kommunen i dag, og de ville hjælpe mig.. 

Så de SKAL også hjælpe dig..

og hvad går man p og siger?? Jeg er jo tvunget til at skifte kommune på grund af uddannelsen.. Ellers skal jeg opgive den og ende på KH og det har jeg ikke lyst til..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne G skriver:

Øv det er da virkelig træls.. Jeg håber da virkelig at I finder ud af noget, for der er jo ikke meget ved et forhold hvor man ikke kan snakke om tingene og går som katten om den varme grød..

Det er da super dejligt at hans forældre har taget sig så flot af dig og din søn

du har ret, og lige nu går vi vidst begge og er bange for at sige noget fordi vi er bange for hvordan den anden reagerer..

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

og hvad går man p og siger?? Jeg er jo tvunget til at skifte kommune på grund af uddannelsen.. Ellers skal jeg opgive den og ende på KH og det har jeg ikke lyst til..

Du skal sige du er flyttet fra din kæreste.. Og du skal bruge et sted at bo.. Nogle gange har kommunen boliger men ellers skal du finde en lejlighed og så kører det igennem dem..

Altså jeg har indskudslån ved kommunen til den lejlighed jeg bor i nu, som er ham jeg bor med. Det er KUN ham der står på kontrakten, men vi har fælles lån.

Så derfor skal jeg ud og se lejlighed i morgen og hvis jeg vil have den skal jeg få kontrakt på den (IKKE underskrevet) og så kører de det igennem for at se om det er noget de vil hjælpe med..

Men hvis de ikke vil det så kommer jeg til at stå på gaden..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

jamen du har jo nok ret.. jeg kan bare slet ikke finde hoved og hale i det, og hvad skal vi sige til familien?? de aner jo ikke vi har haft problemer overhovedet..

nej men hvad skal de vide af det bare ikke kig sådan er det jo... de skal jo ikke vide hvad der er i forholdet sådan er det jo altid

Anmeld

24. marts 2011

Anne G

Anonym skriver:

du har ret, og lige nu går vi vidst begge og er bange for at sige noget fordi vi er bange for hvordan den anden reagerer..

Øv hvor må det virkelig ikke være sjovt  Håber at I finder ud af noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.