når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Jo det kan du, men det er social centret der skal hjælpe dig..

Jeg troede heller ikke man kunne leje ved privat hvis kommunen skal hjælpe, men det sagde de til mig i dag at de godt kunne..

Og de SKAL hjælpe enlige med børn..

okay.. det var jeg slet ikke klar over.. så lærte jeg også noget nyt idag.. Desværre noget nyt som jeg havde håbet på aldrig at skulle gøres bekendt med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det burde du slet ikke du skal tænke på dig selv du lever kun engang og du skal også have det godt

jaa, jeg skal have det godt, men jeg har det godt når bare min søn har det godt.. ihvertfald når folk spørger.. og sådan ville det også normalt være, bare ikke lige i den her situation..

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

jeg snakker faktisk ikke med mine forældre.. og derudover så bor de 200km væk fra mig.. Veninder, hvad er det for nogen?? dem har jeg ikke set noget til efter jeg fik min søn, og der har ikke været tid til at få oprettet et nyt stærkt venskab med en..

Hmm lyder ikk særllig godt - kunne du ikke forenes med dem igen på denne måde ??
Og det er sku trist veninder falder sådan fra bare pga man får et barn..  Men de har jo så tydeligvis ikk været noget værd og samle på..

200 km er INGEN vej hvis du vil vise ham hvor seriøst du mener det, bare afsted!
Ellers må du på kommunen og høre om dine muligheder hvis du flytter med din søn..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

jaa, jeg skal have det godt, men jeg har det godt når bare min søn har det godt.. ihvertfald når folk spørger.. og sådan ville det også normalt være, bare ikke lige i den her situation..

h¨ber så meget for dig du gør det bedste for dig og sparker dig bagi for du fortjener noget bedre

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

okay.. det var jeg slet ikke klar over.. så lærte jeg også noget nyt idag.. Desværre noget nyt som jeg havde håbet på aldrig at skulle gøres bekendt med..

Forstår dig godt.. Det er hårdt sådan noget..

Håber du finder en løsning..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hmm lyder ikk særllig godt - kunne du ikke forenes med dem igen på denne måde ??
Og det er sku trist veninder falder sådan fra bare pga man får et barn..  Men de har jo så tydeligvis ikk været noget værd og samle på..

200 km er INGEN vej hvis du vil vise ham hvor seriøst du mener det, bare afsted!
Ellers må du på kommunen og høre om dine muligheder hvis du flytter med din søn..

har ikke lyst til at snakke mere med dem end jeg gør i forvejen, på grund af nogle ting fra min barndom som gør det umuligt for mig at snakke med dem mere end det..

nææh, men jeg var 20 da jeg fik ham, og er godt på vej mod de 22 nu, og mine veninder har bare ikke kunnet forstå hvor lidt tid jeg har, og især hvor lidt tid jeg har efter jeg er startet op efter barsel igen..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

h¨ber så meget for dig du gør det bedste for dig og sparker dig bagi for du fortjener noget bedre

jeg fortjener bedre ja.. Men fortjener min søn at blive rykket op nmed rod?? fortjener min søn at miste alt det han kender?? fortjener han at miste det familie han har fået igennem min svigerfamilie?? jeg HADER det her..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Forstår dig godt.. Det er hårdt sådan noget..

Håber du finder en løsning..

det håber jeg også virkelig at jeg gør.. Tusind mange tak for dine svar, de har været meget brugbare og ved da i det mindste at der er noget jeg kan gøre nu hvis det går galt..

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

det håber jeg også virkelig at jeg gør.. Tusind mange tak for dine svar, de har været meget brugbare og ved da i det mindste at der er noget jeg kan gøre nu hvis det går galt..

Det var så lidt.. Og du må altid gerne skrive til mig hvis du vil..

Man skal jo hjælpe hvor man kan..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Det var så lidt.. Og du må altid gerne skrive til mig hvis du vil..

Man skal jo hjælpe hvor man kan..

det vil jeg huske på hvis vi ender fra hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.