når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

parterapi er ikke en mulighed, for det vil kæresten ikke være med til..

Jeg er vildt ked af at det skal være på den her måde, for elsker ham jo virkelig, men er bare ikke sikker på at han har det på samme måde som mig..

tak for krammet, det var tiltrængt..

så tror jeg desværre ikke det skal være jer to hvis han har det sådan for man skal altså kunne snakke sammen det er bare så vigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Forstår dig udemærket godt..

Jeg elsker ham også, men jeg elsker mig selv mere..

Forstå mig ret, jeg vil ikke ødelægge mig selv mere ved at vi ikke kan finde ud af at kommunikere og bliver uvenner og skændes hele tiden. 

Vi er begge rigtig stædige og hidsige, så det går vildt for sig når vi er uvenner..

Men du må tænke på dig selv.. 

Du må meget gerne skrive i min indbakke hvis du vil snakke..

burde tænke på mig selv noget mere ja.. Men jeg har også en søn at tænke på.. han har aldrig oplevet andre end min kæreste, og han har aldrig boet andre steder, og så skal jeg til at hive ham væk fra det vante?? han ville være tvunget til at skifte vuggestue da jeg ville være tvunget til at flytte meget tættere på min skole og derfor ville jeg få en times kørsel til hans vuggestue..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så tror jeg desværre ikke det skal være jer to hvis han har det sådan for man skal altså kunne snakke sammen det er bare så vigtigt

du har så evig ret, det skal IKKE være på den her måde.. Kommunikation er så vigtigt i et forhold at der ikke er noget der er vigtigere fakisk..

Anmeld

24. marts 2011

Anne G

Anonym skriver:

har forsøgt at skrive til ham, det virker heller ikke.. Jeg forsøger at holde bolden på min banehalvdel som at sige at JEG kunne godt tænke mig et par ekstra kys, eller JEG kunne godt bruge lidt mere opmærksomhed.. altså ting i den dur, og jeg forsøger ikke at forlange noget, men derimod bare fortælle mine ønsker, for det jeg nemlig lært er det bedste i forhold til mænd..

Okay, ja så er det bestemt ikke nemt..  Øv hvor er det da bare rigtig rigtig træls at I slet ikke kan snakke sammen..  

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

du har så evig ret, det skal IKKE være på den her måde.. Kommunikation er så vigtigt i et forhold at der ikke er noget der er vigtigere fakisk..

nemlig og man bliver sku tosset når man ikke kan snakke om tingene har selv prøvet det i mit tidligere forhold og hold op jeg blev helt skør inden i

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne G skriver:

Okay, ja så er det bestemt ikke nemt..  Øv hvor er det da bare rigtig rigtig træls at I slet ikke kan snakke sammen..  

det er SÅ træls at det skal være sådan her.. jeg ville bare ønske at vi kunne snakke sammen.. Han har de bedste forældre, og en familie der virkelig har taget imod både mig og sønnike selvom han ikke er deres barnebarn, men man kan jo heller ikke bare blive sammen for familiens skyld..

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

burde tænke på mig selv noget mere ja.. Men jeg har også en søn at tænke på.. han har aldrig oplevet andre end min kæreste, og han har aldrig boet andre steder, og så skal jeg til at hive ham væk fra det vante?? han ville være tvunget til at skifte vuggestue da jeg ville være tvunget til at flytte meget tættere på min skole og derfor ville jeg få en times kørsel til hans vuggestue..

Du skal både tænke på dig selv og din søn.

Sådan som du og din kæreste har det kan din søn sagtens mærke.. Og det går udover ham..

Det er en svær situation at stå i, men jeg er SIKKER på du nok skal finde en løsning..

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Øv jeg har det træls lige nu.. vi har igen haft et skænderi fordi vi ikke kan finde ud af at snakke sammen.. Hver gang jeg vil tale om tingene farer min kæreste op i det røde felt, og vil ikke snakke om tingene, han går sin vej og når han kommer tilbage sidder hanbare og er tavs.. Han siger INTET, heller ikke når jeg spørger om noget..

Hvad gør man når man ikke kan snakke sammen??

Lyder som om det er en konfliktsky mand du har dig..
Du må forklare ham han er nødt til at åbne op, eller i må i terapi, for det der holder ikk i længden..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig og man bliver sku tosset når man ikke kan snakke om tingene har selv prøvet det i mit tidligere forhold og hold op jeg blev helt skør inden i

skør er ikke ordet.. man bliver jo vanvittig af det.. Og det eneste sted jeg kan lukke lort ud uden han brkker sig er herinde.. Jeg snakkede med en rigtig god kammerat om det igår, og det blev han sur over.. det var faktisk som om han mistænkte mig for at have en anden.. Og det er på trods af at han ved jeg aldrig har været utro, og heller aldrig kunne finde på at være det..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

skør er ikke ordet.. man bliver jo vanvittig af det.. Og det eneste sted jeg kan lukke lort ud uden han brkker sig er herinde.. Jeg snakkede med en rigtig god kammerat om det igår, og det blev han sur over.. det var faktisk som om han mistænkte mig for at have en anden.. Og det er på trods af at han ved jeg aldrig har været utro, og heller aldrig kunne finde på at være det..

hold da op sikke da noget....

men tror godt nok du må bide i det sure æble og blive single og finde en du kan snakke med om dvs. ting. ellers går det jo ingen steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.