Anonym skriver:
du har ret i det du siger..
Det med mine forældre er fordi de har lukket øjenen for blandt andet et seksuelt misbrug af mig, og de har omsorgssvigtet mig i stor stil, og derfor snakker jeg ikke med dem emre..
Men ja, tænke på mig selv, det er jeg bare ikke så god til mere..
Men jeg må tænke på min søn så, og så må det jo nok ende med et brud.. 
Okay det er jeg rigtig ked af og høre..
der er ingen grund til og jokke mere i det og din fortid, men bliver lige nødt til og give dig en
det er sku forfærdeligt sådan noget sker i lille danmark.
Og du må endelig ikke glemme dig selv - husk man lever kun en gang.. og ja gu er det hårdt en gang i mellem.. og det vil bruddet også være.. Men du kommer videre, og du vil være glad for det en dag. Og du kan med garanti finde en kæreste der er sødere mod dig end ham du har nu.. jeg synes det er respektløs man ikke gider snakke om tingene og bare sidder og intet siger.. det er jo rent børnehave! Og ja hvis ikk for din skyld, så for din søns.. Man glemmer desværre af og til barnets tarv mit i parforholdets problemer, og det er ikke fair.
Han har jo intet og gøre og sige - så du må være den voksne her og sige at nu det nok.
Ønsker dig alt held og lykke - måske vender din kærstes tanker lige en omgang når først i er ved og være væk, man ku jo håbe
men hvis ikk du gør alvor af det, ja så fatter han det ikk
Anmeld