når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

du har ret.. må tage mig sammen og komme igang.. Forstår heller ikke hvorfor det er så svært, men det er det bare.. Jeg kan jo godt selv se den er gal, og den er jo virkelig gal lige nu..

håber virkelig han vender når han først finder ud af at jeg gør alvor af det hvis han ikke begynder at ville snakke om tingene.. Jeg bliver nødt til at gøre alvore af det nu..

Det er pisse svært.. gir jeg dig ret i..
Jeg måtte også gå fra en som løj overfor mig konstant og behandlede mig dårligt.. og vi var lige flyttet i hus..
Men jeg tog tyren ved hornene og sagde at det var ikk det der sku stoppe mig for at komme til og leve bedre.
At jeg så har noget gæld derfra endnu er bare hva det er, det er bare penge..

Og ja, tror desværre også det er eneste rigtige nu..
Og hvis ikk han ændrer mening, så er han lige så lidt værd som de gamle veninder der.. og så må du bare over ham og lede efter en ny kærlighed og som skrevet.. er sikker på der findes en der gider at respektere dig ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Det er pisse svært.. gir jeg dig ret i..
Jeg måtte også gå fra en som løj overfor mig konstant og behandlede mig dårligt.. og vi var lige flyttet i hus..
Men jeg tog tyren ved hornene og sagde at det var ikk det der sku stoppe mig for at komme til og leve bedre.
At jeg så har noget gæld derfra endnu er bare hva det er, det er bare penge..

Og ja, tror desværre også det er eneste rigtige nu..
Og hvis ikk han ændrer mening, så er han lige så lidt værd som de gamle veninder der.. og så må du bare over ham og lede efter en ny kærlighed og som skrevet.. er sikker på der findes en der gider at respektere dig ordentligt.

kan jo godt se du har ret.. Jeg skal bare have undersøgt mine muligheder for hjælp ved kommunen, har ikke en rød reje, og opsparing er der intet af da hele min su går til hverdagspleje og fuld pris af institution.. så er der ski ikke meget tilbage..

er bange for at han måske ikke ved hvordan han skal ændre sig, men han gør jo ikke mit liv dejligt ved at opføre sig som han gør, og det er vel det en kæreste skal??

Anmeld

25. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

det er også prøvet.. faktisk synes jeg at vi har prøvet det meste lige bortset fra terapi..

puuh det hele lyder bare så super svært

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

puuh det hele lyder bare så super svært

jaa, men nu vil jeg lede efter et nyt sted at bo når vi kommer hjem fra min mormor i weekenden.. ihvertfald hvis det ikke er blevet bedre.. vil ikke tage en weekend med oldemor fra min søn, for ved han vil elske at komme derned..

Anmeld

25. marts 2011

Levi&LilysMor

Prøv og sæt jer sammen og så tag hans hånd og fortæl hvordan du føler, altså at du ikke prøver at give ham skylden for noget, men bare vil høre hvad han også synes.

Min kæreste kan godt komme op i de høje toner nogle gange hvis han også føler jeg hakker på ham, hvilket jeg ikke engang gør, og så siger jeg bare hov hov der er vidst en som er kommet op i de forkerte toner, eller sådan en tone skal du slet ikke bruge på mig, når jeg ikke spurgte om andet og så pænt som man nu gør, men d er heller ikke ens, den kan du ikke rigtig bruge på din kæreste fordi han bare går sin vej,

Ved godt det er svært, men har du spurgt om han stadig elsker dig og sådan nogle ting? for at du får det på plads. Og vend det hele om og lav en god middag/hyggeaften for ham med f.eks hans livret med stearin lys og det hele

Men kan da godt se på de andre beskeder det ikke lige er det nemmeste du har dig for tiden, kan da virkelig ikke passe det ikke rør ham en ski..

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Tuttelut89 skriver:

Prøv og sæt jer sammen og så tag hans hånd og fortæl hvordan du føler, altså at du ikke prøver at give ham skylden for noget, men bare vil høre hvad han også synes.

Min kæreste kan godt komme op i de høje toner nogle gange hvis han også føler jeg hakker på ham, hvilket jeg ikke engang gør, og så siger jeg bare hov hov der er vidst en som er kommet op i de forkerte toner, eller sådan en tone skal du slet ikke bruge på mig, når jeg ikke spurgte om andet og så pænt som man nu gør, men d er heller ikke ens, den kan du ikke rigtig bruge på din kæreste fordi han bare går sin vej,

Ved godt det er svært, men har du spurgt om han stadig elsker dig og sådan nogle ting? for at du får det på plads. Og vend det hele om og lav en god middag/hyggeaften for ham med f.eks hans livret med stearin lys og det hele

Har prøvet disse ting op til flere gange.. laver jeg en hyggelig middag spiser han og rejser sig så.. Han vil IKKE snakke, igår spurgte jeg hvorfor og fik afvide at der ikke var noget at snakke om!! Han siger han elsker mig, men han viser det ikke.. Ingen frivillige kys, ingen søde ord, ingenting.. han kommer hjem fra arbejde og sætter sig i sofaen og venter så på at der er serveret aftensmad..

Anmeld

26. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

kan jo godt se du har ret.. Jeg skal bare have undersøgt mine muligheder for hjælp ved kommunen, har ikke en rød reje, og opsparing er der intet af da hele min su går til hverdagspleje og fuld pris af institution.. så er der ski ikke meget tilbage..

er bange for at han måske ikke ved hvordan han skal ændre sig, men han gør jo ikke mit liv dejligt ved at opføre sig som han gør, og det er vel det en kæreste skal??

Kommunen skal sku hjælpe dig hvis du står og siger du ikk har noget tag over hovedet pga din kæreste og dig er gået fra hinanden og du har dit barn med...
Du vil jo ligeledes højst sandsynligt få en friplads i daginstitution og en masse boligstøtte... Så det er muligt det stadig blir lidt stramt, men ved fra min søster man da alligevel får en del hjælp som enlig mor... Sååå bare afsted.

Og det er jo et spørgsmåll om hvordan DU vil leve, men jeg gad personligt ikke "NØJES"... så hellere finde en der gjorde en glad og lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.