når vi ikke kan snakke sammen hvad så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.913 visninger
76 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Øv jeg har det træls lige nu.. vi har igen haft et skænderi fordi vi ikke kan finde ud af at snakke sammen.. Hver gang jeg vil tale om tingene farer min kæreste op i det røde felt, og vil ikke snakke om tingene, han går sin vej og når han kommer tilbage sidder hanbare og er tavs.. Han siger INTET, heller ikke når jeg spørger om noget..

Hvad gør man når man ikke kan snakke sammen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

B&J

lyder ikke godt men i mine øre er der jo kun par terapi eller slutforholdet...

man kan jo ikke leve i et forhold hvor man ikke kan snakke om tingene

stort kram til dig

Anmeld

24. marts 2011

Levi&LilysMor

hmm tror da vidst han også er blevet gravid ej, men synes det virker underligt.

Har du spurgt hvorfor han ikke gider snakke om tingene el. med dig? For det kan han da ikke være bekendt hvis han bare vender dig ryggen, men hvis det var mig ville jeg faktisk bare vende ham ryggen og slet ikke snakke til ham heller, også selvom det ville være hårdt men du fortjener ikke sådan en opførsel..

Men der må have været noget som har udløst dette...

Håber i finder ud af det

Anmeld

24. marts 2011

Anne G

Puha det lyder bestemt ikke rart...  Jeg ved ikke lige hvad du/I kan gøre, men du får lige et KÆMPE kram

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

stort kram til dig

parterapi er ikke en mulighed, for det vil kæresten ikke være med til..

Jeg er vildt ked af at det skal være på den her måde, for elsker ham jo virkelig, men er bare ikke sikker på at han har det på samme måde som mig..

tak for krammet, det var tiltrængt..

Anmeld

24. marts 2011

mulle7430

B&J skriver:

stort kram til dig

enig

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Øv jeg har det træls lige nu.. vi har igen haft et skænderi fordi vi ikke kan finde ud af at snakke sammen.. Hver gang jeg vil tale om tingene farer min kæreste op i det røde felt, og vil ikke snakke om tingene, han går sin vej og når han kommer tilbage sidder hanbare og er tavs.. Han siger INTET, heller ikke når jeg spørger om noget..

Hvad gør man når man ikke kan snakke sammen??

Sådan har vi det.. Og det endte i dag.. Så jeg skal flytte..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Tuttelut89 skriver:

hmm tror da vidst han også er blevet gravid ej, men synes det virker underligt.

Har du spurgt hvorfor han ikke gider snakke om tingene el. med dig? For det kan han da ikke være bekendt hvis han bare vender dig ryggen, men hvis det var mig ville jeg faktisk bare vende ham ryggen og slet ikke snakke til ham heller, også selvom det ville være hårdt men du fortjener ikke sådan en opførsel..

Men der må have været noget som har udløst dette...

Håber i finder ud af det

jeg har forsøgt at gøre det samme ved ham, og det preller bare af på ham.. Nu er jeg ikke gravid, så hormoner kan det ikke være ihvertfald,vi har endnu ikke børn sammen, men hver for sig, så det er måske meget heldigt.. Jeg ønsker bare ikke at gå fra ham.. Hvis jeg spørger hvorfor han går, så siger han at det er fordi jeg altid giver ham skylden for alt, men tværtimod tager jeg altid skylden hvis der er noget der går galt, også selvom det måske ligeså meget er hans skyld.. Jeg synes jeg gør alt for ham, og så er det bare stadig ikke nok..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Anne G skriver:

Puha det lyder bestemt ikke rart...  Jeg ved ikke lige hvad du/I kan gøre, men du får lige et KÆMPE kram

tak for kram.. det er bestemt ikke en rar situation..

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Sådan har vi det.. Og det endte i dag.. Så jeg skal flytte..

her vil det også være mig der er tvunget til at flytte, da det er ham der står på skødet til huset.. Men ØV hvor har jeg bare ikke lyst til at det skal ende sådan..

Derudover så erj eg bare alt for bundet af ham både økonomisk og altmuligt.. Jeg har jo ingenting fordi jeg er studerende og bor sammen med en så der er ikke ekstra su herhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.