Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

132319

Dk_lady skriver:

Dette sker hver uge i Netto`en i Ølsted i nordsjælland. Når man kommer ned fx. en mandag (tilbuds dag start) og skal have et af de gode tilbud, har de som regel aldrig flere vare tilbage, fordi de har kørt tilbudene flere dage før.. Det er SÅ træls at komme forgæves altså ! og de gør det vidst også i Netto butikken i Skævinge..

Det at man benytter sig at gode tilbud, fx. med de 6 pakker smør, rør mig ikke. Men det andet synes jeg godt nok er frækt fra butikkens side !

OG Holte OG Lyngby! 

Det er så irriterende og jeg fatter ikke helt konceptet, så er deres tilbudsavis jo RET overflødig 

Jeg gik glip af et Bobles svømmebræt. Jeg stod der klokken 8 mandag morgen og der var INGEN tilbage for de var da blevet solgt i weekenden -Dooooh, tilbudet galt fra mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

slettet_7530

Man må godt sætte max antal på en tilbudsvare, og resten tilbydes til normalprisen da det antal annoncen giver lov til må anses som et forbrug der svarer til et normalt forbrug, købes der derudover betrgtes det med vidrealg for øje

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

Dk_lady skriver:

Dette sker hver uge i Netto`en i Ølsted i nordsjælland. Når man kommer ned fx. en mandag (tilbuds dag start) og skal have et af de gode tilbud, har de som regel aldrig flere vare tilbage, fordi de har kørt tilbudene flere dage før.. Det er SÅ træls at komme forgæves altså ! og de gør det vidst også i Netto butikken i Skævinge..

Det at man benytter sig at gode tilbud, fx. med de 6 pakker smør, rør mig ikke. Men det andet synes jeg godt nok er frækt fra butikkens side !

Jeps - det gør de også i Skævinge. Jeg synes nu at vores Netto (og Brugs for den sags skyld) samtidig er utroligt gode til at sætte tingene helt vildt langt ned efter kort tid.

Jeg købte fx. de kæmpestore flydende Ariel til 15 kr., regntøj til begge unger sat ned fra 249 til 25, 2 tuber Zendium til 10 kr osv osv - og så hamstrer jeg altså.... Torsdag formiddag er et godt tidspunkt at gå i Netto i Skævinge....

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

MHK skriver:

OG Holte OG Lyngby! 

Det er så irriterende og jeg fatter ikke helt konceptet, så er deres tilbudsavis jo RET overflødig 

Jeg gik glip af et Bobles svømmebræt. Jeg stod der klokken 8 mandag morgen og der var INGEN tilbage for de var da blevet solgt i weekenden -Dooooh, tilbudet galt fra mandag 

Vi er ikke så moderne i Skævinge - så Bobles er findes stadig i vores Netto....

Anmeld

21. marts 2011

132319

Znuzke skriver:

Vi er ikke så moderne i Skævinge - så Bobles er findes stadig i vores Netto....

Argh, ærgerligt at der er så langt til Skævinge 

Anmeld

21. marts 2011

Laura.

Znuzke skriver:

Jeps - det gør de også i Skævinge. Jeg synes nu at vores Netto (og Brugs for den sags skyld) samtidig er utroligt gode til at sætte tingene helt vildt langt ned efter kort tid.

Jeg købte fx. de kæmpestore flydende Ariel til 15 kr., regntøj til begge unger sat ned fra 249 til 25, 2 tuber Zendium til 10 kr osv osv - og så hamstrer jeg altså.... Torsdag formiddag er et godt tidspunkt at gå i Netto i Skævinge....

Ja, det er jo så en fordel hvis man er vant til at handle i Netto og ved at man kan få gode tilbud allerede midt på ugen, som først skulle være gældende ugen efter.. men jeg kunne da også godt finde på at benytte mig godt at gode tilbud. Jeg vil ikke sige at jeg hamstre, men ville benytte mig at sådanne tilbud, hvis det er praktisk og billigt for mig.. her kunne det fx. være tandpasta..

Anmeld

22. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Altså jeg kan intet galt se i det...

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Ja dét gør jeg.

Det er jo ikke noget tilbud hvis man kun må købe 6 og ikke 7. 

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

PsychedeliC skriver:

Ja dét gør jeg.

Det er jo ikke noget tilbud hvis man kun må købe 6 og ikke 7. 

Altså jeg ville ikke købe så meget smør da jeg kun køber smør til min søn.

Men da pengene er små hos den enlige med 2 hunde her, så synes jeg det er strengt at sige at man kun tænker på mig selv og at man er grådig fordi man køber stort ind. Jeg synes at det er iorden at tænke økonomisk. Generelt hvis der er mange penge af spare, så køber jeg stort ind og så må folk tænke alt det de vil om mig imens jeg tænker på mine penge.

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Stumpen skriver:

Ja, det kunne jeg godt finde på, når de sætter begrænsninger på (som de ikke må) så må jeg jo bare være en "flabet" kunde...

Det var ligesom til jul.. Jeg købte en pude til 400 til min kæreste.. En uge før jul kunne man få 2 til 400.. Jeg gik ind i jysk og sagde "ja jeg er en af de trælse kunder.. Enten får jeg en ekstra pude med eller også vil jeg have pengene tilbage for denne her, for at gå hen og hive to magen til ned fra hylden" Selvfølgelig sagt med et smil på læben..

Hvor sejt! Det har jeg aldrig tænkt over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.