Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

birthee

N&J skriver:

det gør Fakta skam også, også Netto har jeg set have varene til den nye pris dagen før.. 

Priser frem og tilbage og alt muligt - men på de faste varer er det for Netto's vedkommende ikke muligt som butik selv at gå ind og ændre priserne før den dag det gælder fra - der kommer der prisrettelser fra hovedkontoret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

birthee

MHK skriver:

Argh, ærgerligt at der er så langt til Skævinge 

Du kan jo gå ned i din lokale netto og spørge om de kan skaffe det fra en anden butik - ellers kan du ringe til kundeservice, som derefter kan hjælpe med at finde varen til dig, og så evt. muligheden for en intern overførsel mellem 2 butikker...

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Flow skriver:

Altså.. de er jo fire forskellige kunder, så det må de godt ja..

Har arbejdet i butik, og det er helt lovligt..

Kommer an på om det er pr kunde eller pr husstand. Så bor de sammen falder hammeren og butikskæde kan nægte og lade dem købe hos dem igen.

Meeeen begrænsningen er jo for, at butikkerne har nok vare hjemme til "alle" og deres numse ikke kommer i klemme. Så de er fuldstadig ligeglad om man overholder reglerne.

Anmeld

22. marts 2011

Mor-til-asta-09

Laulund87 skriver:

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Det kunne jeg også godt finde på.. 4 forskellige kunder, med hver sin pengepung.. så kan jeg ikke se det forkerte i det..

Anmeld

22. marts 2011

birthee

birthee skriver:

Priser frem og tilbage og alt muligt - men på de faste varer er det for Netto's vedkommende ikke muligt som butik selv at gå ind og ændre priserne før den dag det gælder fra - der kommer der prisrettelser fra hovedkontoret...

Kom vidst til at svare lidt groft - undskyld

Anmeld

22. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

I Nærum 

hmmm..

er det langt fra albertslund/glostrup ?

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Mette+Mathias skriver:

Nååååh - den forstod jeg ikke lige

Jeg blev også helt nervøs for at dine drenge ville ende med chokoladebrun hud - hvor lækkert det så end ser ud *S*

hahahaha... nej... de skal faktisk slet ikke have noget af det  Jeg ved slet ikke hvornår de må få sådan noget. Det var tænkt til de voksne

Anmeld

22. marts 2011

9510

Vi kan godt finde på at hamstre når der er kaffe på tilbud, så stiller vi os også lidt fra hinanden,,, men kun når det er kaffe

Anmeld

22. marts 2011

Nadia&Daniel

MHK skriver:

OG Holte OG Lyngby! 

Det er så irriterende og jeg fatter ikke helt konceptet, så er deres tilbudsavis jo RET overflødig 

Jeg gik glip af et Bobles svømmebræt. Jeg stod der klokken 8 mandag morgen og der var INGEN tilbage for de var da blevet solgt i weekenden -Dooooh, tilbudet galt fra mandag 

Dem var der en masse af tilbage i Netto Eremitageparken - både i ugen hvor tilbuddet var og ugen efter.. Mener også jeg så dem i fredags..

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

Det kunne jeg også godt finde på
Det er jo 6 stk. pr. kunde/person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.