Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Carina1977

Znuzke skriver:

Det er markedsføringsloven - og det er helt lovligt at sætte begrænsninger på

Ok ja jeg kan ikke alle de der love

Men det var det jeg mente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

muzen

Laulund87 skriver:

Jeg er en helt forfærdelig tilbudsjæger! Lige nu ligger der 6 pakker smør i fryseren, og vi er to voksne+et barn

det er jeg også og især smør mest lurpakken da jeg bruger dem til kager :-)

Anmeld

21. marts 2011

Mi

Jeg er total tilbudshaj. Jeg kan godt finde på at købe max og så ligge det ud i bilen og gå ind igen, men det er nu egentlig kun sket meget få gange. Eller køber jeg fx kvickly og så bagefter i fakta (de kører nogle gange ens tilbud). Og jeg handler MEGA stort ind. Har fået et par venlige kommentarer med på vejen af især ældre mennesker, når jeg kommer med min fyldte vogn. Men med tre børn og kun en indtægt, der skal man altså handle stort ind når tilbuddene er der. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvordan det ser ud for alle andre i butikken.

Marianne

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Znuzke skriver:

Jamen det skal du da være glad for - og du skal ud og købe mere smør. Der er netop blevet vedtaget en fedtafgift på vist nok 16 kr. pr. kg, så fra oktober (mener jeg) stiger fx. smør med 25%. Så se du bare at få fyldt fryseren op (og så ved jeg så ikke lige hvor længe smør kan holde sig i fryseren)

Og så er der altså rigtigt mange penge at spare ved at være tilbudsjæger. Vi bruger så mange penge på dagligvarer at der er rigtigt mange penge at hente ved at kigge sig om.

Ja det er jo helt vildt

Jeg stopper ikke sådan lige med at købe tilbud, der er jo voldsomt mange penge at spare

Anmeld

21. marts 2011

Stumpen

Ja, det kunne jeg godt finde på, når de sætter begrænsninger på (som de ikke må) så må jeg jo bare være en "flabet" kunde...

Det var ligesom til jul.. Jeg købte en pude til 400 til min kæreste.. En uge før jul kunne man få 2 til 400.. Jeg gik ind i jysk og sagde "ja jeg er en af de trælse kunder.. Enten får jeg en ekstra pude med eller også vil jeg have pengene tilbage for denne her, for at gå hen og hive to magen til ned fra hylden" Selvfølgelig sagt med et smil på læben..

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Stumpen skriver:

Ja, det kunne jeg godt finde på, når de sætter begrænsninger på (som de ikke må) så må jeg jo bare være en "flabet" kunde...

Det var ligesom til jul.. Jeg købte en pude til 400 til min kæreste.. En uge før jul kunne man få 2 til 400.. Jeg gik ind i jysk og sagde "ja jeg er en af de trælse kunder.. Enten får jeg en ekstra pude med eller også vil jeg have pengene tilbage for denne her, for at gå hen og hive to magen til ned fra hylden" Selvfølgelig sagt med et smil på læben..

Sejt gjort Sådan noget er jeg alt for meget en kylling til at gøre..LOL

Anmeld

21. marts 2011

Stumpen

Laulund87 skriver:

Sejt gjort Sådan noget er jeg alt for meget en kylling til at gøre..LOL

Jeg bliver bare så irriteret og nærig over at opdage sådan noget..

Anmeld

21. marts 2011

slettet_7530

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Altså nu kunne jeg aldrig finde på at købe 6 pakker kærgården af den simple grund at vi ikke spiser det
men skulle min mor have 12 pakker og hun selv købte de 6 købte jeg gerne de resterende 6.
men synes det er voldsomt provokerende når der kommer flokke ind der meget tydeligt er sammen som så fylder deres vogne med de tilbud der nu er, går ned i bilen og tømmer af for at gå op og lave samme nummer igen

Anmeld

21. marts 2011

Laura.

muzen skriver:

jeg er så sur over det, for det første er det ikke lovligt det butikkerne gør. og rema 1000 har førdselsdag i denne her uge og hele avisen er klisket til med max ...  per kunde.

ja og jeg kan godt finde på købe de 4-6 pakker komme dem i en pose også stille den for at gå ind igen.

desværre kan man ikke bruge ordene det må i ikke. for deres kassaraparat er indstillede sådan at man betaler normal pris efter de 4-6 der er max.

det er så latterligt. tror jeg vil tage fat i forbrugerstyrelsen i morgen.

har en gang hørt i radioen at de meget gerne vil have folk ringer til dem og gør dem opmærksom på det.

også hvis butikkerne sælger deres vare for tidligt, vil de også gerne vide det. da det kun er lovlig og sælge varene fra mandag hvis der står det på avisen. men eks bilka sælger tingene fra lørdag og det må de ikke.

ja jeg kunne blive ved men jeg bliver så arrig over det, når det lige frem er ulovligt. jeg få sku en bode for at kører forstærkt!!!

Dette sker hver uge i Netto`en i Ølsted i nordsjælland. Når man kommer ned fx. en mandag (tilbuds dag start) og skal have et af de gode tilbud, har de som regel aldrig flere vare tilbage, fordi de har kørt tilbudene flere dage før.. Det er SÅ træls at komme forgæves altså ! og de gør det vidst også i Netto butikken i Skævinge..

Det at man benytter sig at gode tilbud, fx. med de 6 pakker smør, rør mig ikke. Men det andet synes jeg godt nok er frækt fra butikkens side !

Anmeld

21. marts 2011

132319

Jeg har arbejdet i kassen i Føtex på Nørrebro og dér kom folk og hamstrede når der var gode tilbud 

Kioskejere havde samlet alle de kendte og så blev der ellers køb sodavand, slik og chips i lange baner når der var tilbud, det var helt vildt og MEGET åbenlyst 

Jeg har selv gjort det et par gange. Fx. til Kamilles barnedåb havde de tilbud på sodavand i Kvickly og begrænsning på 10 pr. kunde. Der tog jeg en veninde under armen og vi købte 10 hver 

En anden ting som en anden her i tråden nævner, er at det er SÅ irriterende når butikkerne sætter tingene for tidligt frem  Netto her i byen er særlig slemme til det! Det er simpelthen så irriterende at sidde lørdag og se et godt tilbud i avisen og så er det revet væk når man kommer derned mandag morgen fordi det allerede har været i butikken fra torsdagen før -Paphatte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.