Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Mette+Mathias

Hvis min mand og jeg er ude at handle, kan vi også sagtens finde på at købe måske 10 1½ colaer, selvom man max må købe 6.

I vores lokale Superbest, må man dog gerne købe dem på den samme bon, hvis man er 2 personer sammen.

Grunden til at vi gør det er, at det måske lige passer med at min mand er med denne gang (til at bære) - det er han ikke så tit, og så kan det godt være, at næste gang de har tilbud, så køber vi ikke nogen.

Det er jeg kold overfor, når man må købe 6 hver, så er det dét man må.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mette+Mathias

Malene84 skriver:

JEG ER DET STØRSTE HAMSTER  hahaha... jeg samler alt hvad kan!! Derfor har vi også pt. toilet- og køkkenruller nok til at tørre alle amagers "røvhuller"!!!

Eeeej... men fx er der mathilde kakao på tilbud til 5 kr denne uge i fakta - drengene har fødselsdag om 1 måned, og så kommer hele familien. De drikker super meget... så der handler jeg lige 6 L hver dag i den her uge

6 liter cacaomælk hver dag i 6 dage?? Ej, i KAN da ikke drikke 36 liter cacaomælk?!?!? Det kan man da ikke??

Det lyder bare heeeelt vildt i mine ører *gg* Hjemme hos os drikker vi ikke engang 6 liter om året.

Anmeld

22. marts 2011

Loa

Jeg syntes ikke det er ok......

Slet ikke når man ser dem der køber sodavandskasser på tilbud til deres kiosker og lign. og kommer ind flere gange i træk når de har været ude med det i bilen... det syntes jeg sgu er respektløst....

Og når man har arbejde er det da irriterende hvis tilbuddene er væk når man kommer ud og handle fordi, folk der måske ikke arbejder, har stilt sig i kø 10 gange for at få tilbuddet......

Anmeld

22. marts 2011

Loa

Malene84 skriver:

Når det så er sagt - så kan selv jeg blive lidt forarget over visse købmænd, der handler 5 store bilkaindkøbsvogne af sodavand til 10 kr. Ingen andre får chancen for de har taget det hele - de har alle deres børn med til at tage for sig  har været ude for det 4 gange i Bilka (Fields)

især når man så tænker på, at de sælger dem videre for over det dobbelte i deres egen butik

Helt enig

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Mette+Mathias skriver:

6 liter cacaomælk hver dag i 6 dage?? Ej, i KAN da ikke drikke 36 liter cacaomælk?!?!? Det kan man da ikke??

Det lyder bare heeeelt vildt i mine ører *gg* Hjemme hos os drikker vi ikke engang 6 liter om året.

det var bare skrevet i sjov

Anmeld

22. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

jeg mener jeg så dem idag i vores netto.
hvor bor du henne?

I Nærum 

Anmeld

22. marts 2011

ekzunz

Loa skriver:

Jeg syntes ikke det er ok......

Slet ikke når man ser dem der køber sodavandskasser på tilbud til deres kiosker og lign. og kommer ind flere gange i træk når de har været ude med det i bilen... det syntes jeg sgu er respektløst....

Og når man har arbejde er det da irriterende hvis tilbuddene er væk når man kommer ud og handle fordi, folk der måske ikke arbejder, har stilt sig i kø 10 gange for at få tilbuddet......

Men du kan da ikke vide om tilbudet er væk fordi butikken ikke har haft så mange varer, fordi der har været 500 kunder den dag som alle har købt det tilbud, eller om det er fordi der har været 8 mennesker som har været inde og hente max. antal 8 gange hver......

Hvis det er en vare jeg har brug for, så køber jeg altså indtil jeg synes jeg har fået nok.

Anmeld

22. marts 2011

ekzunz

Malene84 skriver:

Jeg hamstrer også kakaomælk til en fødselsdag på lørdag. Netto har også Mathilde til 5 kr., men kun 5 pr. kunde, så jeg køber et par stykker hver gang jeg handler....

Anmeld

22. marts 2011

Mette+Mathias

Malene84 skriver:

Nååååh - den forstod jeg ikke lige

Jeg blev også helt nervøs for at dine drenge ville ende med chokoladebrun hud - hvor lækkert det så end ser ud *S*

Anmeld

22. marts 2011

Loa

Znuzke skriver:

Men du kan da ikke vide om tilbudet er væk fordi butikken ikke har haft så mange varer, fordi der har været 500 kunder den dag som alle har købt det tilbud, eller om det er fordi der har været 8 mennesker som har været inde og hente max. antal 8 gange hver......

Hvis det er en vare jeg har brug for, så køber jeg altså indtil jeg synes jeg har fået nok.

Nej men når man har arbejdet i Bilka og ser de samme mennesker komme ind med vogn efter vogn fyldt med samme vare, så kan man godt lægge to og to sammen. Det syntes jeg er respektløst....

Og om butikken må lave de regler eller ej, så er det da fair nok, at der er begrænsninger på, så flere har mulighed for at benytte et tilbud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.