Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Rockertand

Kan så lige indskyde, at her i det meeeeget mørke Jylland, hvor alle kender alle - der kan man sagtens gå ind i den lokale Rema eller Superbest og hente f.eks. 3 x 6 smør, og så er de så flinke at køre det igennem ad 3 omgange, intet problem........og igen - vi er altså Jyder med stort J, så når det er billigt, så køber vi, og det er fuldt ud legalt i mit nærområde, og alle gør det - med smil fra kassedamen og et muntert "farvel" - det er også helt normalt, at man lige ringer til svigerinden eller mormor og spørger, om man skal købe en sending med til dem, hvis det kunne tænkes, at de manglede.

Det er virkelig underligt at sidde her og læse, at der er nogle, der synes, at det er pinligt???? Gad vide, om vi bor på samme planet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Argh, ærgerligt at der er så langt til Skævinge 

jeg mener jeg så dem idag i vores netto.
hvor bor du henne?

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg har svært ved at se hvorfor det ikke er i orden, hvis det er 4 individer der betaler hver for sig, og måske stadig er i familie? 

Jeg må da blankt erkende at vi godt kan finde på det, især hvis det fx er sodavand og vi har et arrangemant/fest/komsammen.. 

Men står jeg ikke lige og mangler det så køber jeg kun det jeg har brug for.. 

Anmeld

22. marts 2011

signe.

helt i orden fra min side af - ville selv gøre det hvis det var lurpak vi havde noget på handelsskolen om emnet engang.. og det er faktisk ikke lovligt for butikekrne at gøre det , altså sætte en begrænsning på.. men alle gør det, og ingen  tjekker loven så der er aldrig blevet gjort noget.. desuden når f.eks hmm Jem og fix til nytår giver et par sikkerhedsbriller med HVIS man køber fyrværkeri.? det er heller lovligt.. de må ikke begrænse tilbuddet til kun dem der køber fyrværkeri - ifølge loven.

Anmeld

22. marts 2011

twinboys

Ja der er jeg sørme også fræk... Vi stiller 4 mand stærk op og tager hver det antal man må tage og går op og betaler...

Og ja kan være så fræk at gå ud i bilen med det og senere så hente igen... De kan jo ikke altid huske om man har været der før.... Og kassedamen er da også ligeglad...

Majbritt der elsker gode tilbud og handler

Anmeld

22. marts 2011

twinboys

Rockertand skriver:

Kan så lige indskyde, at her i det meeeeget mørke Jylland, hvor alle kender alle - der kan man sagtens gå ind i den lokale Rema eller Superbest og hente f.eks. 3 x 6 smør, og så er de så flinke at køre det igennem ad 3 omgange, intet problem........og igen - vi er altså Jyder med stort J, så når det er billigt, så køber vi, og det er fuldt ud legalt i mit nærområde, og alle gør det - med smil fra kassedamen og et muntert "farvel" - det er også helt normalt, at man lige ringer til svigerinden eller mormor og spørger, om man skal købe en sending med til dem, hvis det kunne tænkes, at de manglede.

Det er virkelig underligt at sidde her og læse, at der er nogle, der synes, at det er pinligt???? Gad vide, om vi bor på samme planet?

Smiler

Anmeld

22. marts 2011

jydeinden

jo da... hvis der feks er tilbud på sodavand, jamen så tager vi hver det vi må, under armen, nogen gange går vi sågar ind en gang mere, og henter... kan jeg ikke se det forkerte i, når nu vores forbrug er som det er

Anmeld

22. marts 2011

Mette+Mathias

Laulund87 skriver:

Må de ikke lave den begrænsning Så blev jeg det klogere

Jo, det må de gerne. Det måtte de ikke for år tilbage, men reglen er blevet ændret.

Det ville også være lidt mærkeligt at alle butikkerne gjorde det, når man ikke måtte, uden at nogen greb ind.

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

JEG ER DET STØRSTE HAMSTER  hahaha... jeg samler alt hvad kan!! Derfor har vi også pt. toilet- og køkkenruller nok til at tørre alle amagers "røvhuller"!!!

Eeeej... men fx er der mathilde kakao på tilbud til 5 kr denne uge i fakta - drengene har fødselsdag om 1 måned, og så kommer hele familien. De drikker super meget... så der handler jeg lige 6 L hver dag i den her uge

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Når det så er sagt - så kan selv jeg blive lidt forarget over visse købmænd, der handler 5 store bilkaindkøbsvogne af sodavand til 10 kr. Ingen andre får chancen for de har taget det hele - de har alle deres børn med til at tage for sig  har været ude for det 4 gange i Bilka (Fields)

især når man så tænker på, at de sælger dem videre for over det dobbelte i deres egen butik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.