Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Jeg synes det er ok. De bryder jo ingen regler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Shoppingmor

Hold da op, hvor kan så mange skønne kvinder komme helt op at ringe over om der er nogle kunder som har købt en masse pakker Kærgården til 10 kr pr. stk  

Personligt kan det på ingen måde hidse mig op - tilbud gælder jo for alle, så hvis man er interesseret, må man jo bare smutte ned og stille sig i kø  Og evt. komme igen dagen efter, hvis man synes man har brug for flere styk af varen

Hvor mange af jer betaler gladeligt fuld pris for en vare, der kan fås på tilbud?   De færreste går jeg ud fra...

Derimod er jeg meget enig i at det er belastende/forkert/uetisk/whatever, hvis f.eks. en kioskejer drøner ned og indkøber næste måneds omsætning af f.eks. sodavand til udsalgspris i Fakta, da man skulle mene at han har mulighed for at købe stort ind andre steder, hvorimod at Fakta o.lign. butikker vel primært er henvendt til privatkunder - men så længe der ikke er en decideret lovgivning på området, er der vel ikke så meget at gøre?

Vi er iøvrigt selv en familie på to voksne og snart 3 børn, så vi går da helt klart efter tilbud på dagligvarer såsom rugbrød, bleer, pålæg, smør, kød osv. - og køber gerne stort ind når der er tilbud og i al almindelighed, og jeg kan sådan set ikke rigtigt tage mig af om det forarger nogle kunder - vi skal vel have mad på bordet hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.