Laulund87 skriver:
Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være
Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr
Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.
Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)
Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det
Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?
Jeg gør det - og også åbentlyst, jeg ser intet gal i det, og bliver da heller ikke sur hvis der ikke er mere tilbage af en tilbudsvare fordi det er torsdag og andre har været hurtigere..
Faktisk så har jeg et godt eksempel, vores Bilka i Esbjerg havde libero bleerne i kasser (3 for de 256 kr.), men da jeg så kom derop så vi bare folk med mange kasser i vognen, vi snakker 6 kasser og mig om min søster fattede simpelthen ikke hvorfor, da jeg så betalte så vi at 1 ks. kun kostede 155 
så vi besluttede os for at vove pelsen og spørge oppe i informationen hvordan det kunne være, han sagde at de havde fået en halv lastbil hjem og der kom flere, så derfor havde de sat dem ekstra ned i vores Bilka, så vi gik ud med bleerne, og gik så ind igen, vores unger syntes bare det var hyggeligt med endnu en shoppetur, og så ringede vi til vores forældre og spurgte om de da ikke skulle en tur i Bilka
så vores forældre kom også op i Bilka og vi havde en lille hygge shoppetur, og endte med at have købt bleer til et halvt års tid - og jeg må indrømme jeg havde ingen dårlig samvittighed what so ever, ringede til et par veninde og gav den gode nyhed videre, pengene var små og vi havde gjort et super kup, men nu er det nok mere kutume at gøre det i Esbjerg end fx. i kbh..
Anmeld