Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

ekzunz

Laulund87 skriver:

Altså jeg har ikke noget problem med det Jeg var bare nysgerrig på om andre gør det..

Jeg lagde bare mærke til dem her, fordi der var virkelig meget smør

Jeg kan da også godt se at det nogle gange kan se lidt voldsomt ud. Og præcis derfor fordeler jeg mine indkøb over nogle dage. I denne uge skal jeg fx. i SuperBrugsen 3-4 gange for at købe kød - jeg kan ikke få mig selv til at købe 10 pakker af gangen...

Og jeg overvejede faktisk at tage ungerne med i Rema1000 i denne uge fordi vi skal holde fødselsdag på lørdag og skal bruge en masse sodavand..... Jeg gider da ikke give 20 kr. pr. stk. i Brugsen når jeg kan få det til 9 kr. i Rema.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Det er desværre lovligt, men som butiksansat er det en enorm provokation, da reglen jo er der af en årsag. Jeg arbejdede i Tiger hvor vi havde en regel ala dét.. Som dog ikke havde noget med tilbud at gøre. Vi solgte lightergas i store flasker, og man må max købe en pr. kunde/husstand pr. dag, og det er efter anbefaling fra politiet. Alligevel prøvede folk at snyde, men der må jeg indrømme jeg var hård og sige desværre. At jeg godt vidste at de var der sammen, og at det ikke gik, da det var efter anbefaling fra politien reglen var som den var. Folk bør respektere den slags, så er jeg fløjtende ligeglad med, om det er "lovligt" eller ej Også selvom det bare er tilbud. Det er jo for at sikre, at der er nok varer til alle af dem der er på tilbud, og hvis man går hen og hamstrer de 30 pakker smør og stiller sig op som forskellige personer, så synes jeg det er snyd og dårlig stil. Det er bare min holdning

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Secrets skriver:

Det er desværre lovligt, men som butiksansat er det en enorm provokation, da reglen jo er der af en årsag. Jeg arbejdede i Tiger hvor vi havde en regel ala dét.. Som dog ikke havde noget med tilbud at gøre. Vi solgte lightergas i store flasker, og man må max købe en pr. kunde/husstand pr. dag, og det er efter anbefaling fra politiet. Alligevel prøvede folk at snyde, men der må jeg indrømme jeg var hård og sige desværre. At jeg godt vidste at de var der sammen, og at det ikke gik, da det var efter anbefaling fra politien reglen var som den var. Folk bør respektere den slags, så er jeg fløjtende ligeglad med, om det er "lovligt" eller ej Også selvom det bare er tilbud. Det er jo for at sikre, at der er nok varer til alle af dem der er på tilbud, og hvis man går hen og hamstrer de 30 pakker smør og stiller sig op som forskellige personer, så synes jeg det er snyd og dårlig stil. Det er bare min holdning

enig, og det er jo også derfor butikkerne laver en grænse... Folk er grådige.

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

Baby-støv skriver:

enig, og det er jo også derfor butikkerne laver en grænse... Folk er grådige.

Jeg er sgu ikke grådig!

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Znuzke skriver:

Jeg kan da også godt se at det nogle gange kan se lidt voldsomt ud. Og præcis derfor fordeler jeg mine indkøb over nogle dage. I denne uge skal jeg fx. i SuperBrugsen 3-4 gange for at købe kød - jeg kan ikke få mig selv til at købe 10 pakker af gangen...

Og jeg overvejede faktisk at tage ungerne med i Rema1000 i denne uge fordi vi skal holde fødselsdag på lørdag og skal bruge en masse sodavand..... Jeg gider da ikke give 20 kr. pr. stk. i Brugsen når jeg kan få det til 9 kr. i Rema.

Hehe vil du ikke købe så meget kød på én gang..Pjat med dig Måske bliver vognen bare overbelastet

Vi har lige købt sodavand til 9 kr i Rema i dag Jeg skal nemlig holde min fødselsdag på søndag

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

fru-nielsen skriver:

Hmm, jeg sidder også og tænker mit.
Her er vi dog kun 5 mennesker men jeg er samtidig så heldig at være dagplejer og jeg køber som regel 5-10 bakker smør ad gangen. for ikke at tale om mængden af rugbrød, mælk, pålæg, håndsæbe, skraldeposer, frugt osv osv

Jeg anser mig selv for at være økonomisk ikke hverken grovæder, grisk eller egoist Her er bare stordrift og det kræver stor-indkøb

Nemlig - og jeg synes det er for åndsvagt at dømme andres indkøb. Jeg føler mig sgu lidt ramt i den her tråd.....

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

Laulund87 skriver:

Hehe vil du ikke købe så meget kød på én gang..Pjat med dig Måske bliver vognen bare overbelastet

Vi har lige købt sodavand til 9 kr i Rema i dag Jeg skal nemlig holde min fødselsdag på søndag

Fakta har også tilbud på sodavand i denne uge. Og der er ikke begrænsninger på....

Anmeld

21. marts 2011

N&J

Laulund87 skriver:

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg gør det - og også åbentlyst, jeg ser intet gal i det, og bliver da heller ikke sur hvis der ikke er mere tilbage af en tilbudsvare fordi det er torsdag og andre har været hurtigere..

Faktisk så har jeg et godt eksempel, vores Bilka i Esbjerg havde libero bleerne i kasser (3 for de 256 kr.), men da jeg så kom derop så vi bare folk med mange kasser i vognen, vi snakker 6 kasser og mig om min søster fattede simpelthen ikke hvorfor, da jeg så betalte så vi at 1 ks. kun kostede 155  så vi besluttede os for at vove pelsen og spørge oppe i informationen hvordan det kunne være, han sagde at de havde fået en halv lastbil hjem og der kom flere, så derfor havde de sat dem ekstra ned i vores Bilka, så vi gik ud med bleerne, og gik så ind igen, vores unger syntes bare det var hyggeligt med endnu en shoppetur, og så ringede vi til vores forældre og spurgte om de da ikke skulle en tur i Bilka så vores forældre kom også op i Bilka og vi havde en lille hygge shoppetur, og endte med at have købt bleer til et halvt års tid - og jeg må indrømme jeg havde ingen dårlig samvittighed what so ever, ringede til et par veninde og gav den gode nyhed videre, pengene var små og vi havde gjort et super kup, men nu er det nok mere kutume at gøre det i Esbjerg end fx. i kbh.. 

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Znuzke skriver:

Fakta har også tilbud på sodavand i denne uge. Og der er ikke begrænsninger på....

Øv skulle jeg lige have vidst

Anmeld

21. marts 2011

Mamalou

Laulund87 skriver:

Min kæreste og jeg var på et tidspunkt hos Fleggaard, hvor de havde vådservietter uden parabener og parfume til 5 kr. Jeg husker ikke hvor mange det var tilladt at købe pr. kunde, men vi købte det antal begge to. Da vi havde betalt gik min kæreste til information og købte en sidste omgang  Jeg selv gik ud til bilen, for jeg ville dø hvis det blev afsløret... Det ville være så pinligt! Det skal siges, at jeg ikke opfordrede min kæreste til at gøre, men brokker mig heller ikke over, at vi fik udbytte af tilbudet - selvom det ikke var helt efter bogen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.