Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Der er jo ikke noget ukorrekt over det, men jeg ville da få mig et godt grin

Det er ligesom op til helligdagene. "SHIT! Butikkerne lukker 1 dag, VI MÅ TAGE ALT HVAD VI KAN BÆRE!!!" Hæhæhæhæhæ  Det har vi to jo grint af mange gange.

Ja haha fjolser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

enig.. og de sælger det til en hjerne død høj pris... de er virkelig uforskammet...  Der ligger en kiosk i kollegiet ved mig og han tager 30 kr for halvanden liter cola og 20 kr for en halv liter.... Kollegiepriser tror jeg vidst ikk????

Randers Regnskov tager 25 kr for en halv liter

Anmeld

21. marts 2011

ivfmarie

Laulund87 skriver:

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Det var sikkert SuperBest? Jeg synes tit de har den slags begrænsninger.. det irriterer mig grænseløst! Om det er helt lovligt? Det ved jeg ikk...

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Randers Regnskov tager 25 kr for en halv liter

Det er f*ndme strengt....  Især for folk, der bor på et kollegie ikke vælter i penge....

Jeg køber ingenting hos dem, for det støtter jeg ikk.... Jeg bliver virkelig sur over deres priser...

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

ivfmarie skriver:

Det var sikkert SuperBest? Jeg synes tit de har den slags begrænsninger.. det irriterer mig grænseløst! Om det er helt lovligt? Det ved jeg ikk...

Nææ Rema1000

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

Det er f*ndme strengt....  Især for folk, der bor på et kollegie ikke vælter i penge....

Jeg køber ingenting hos dem, for det støtter jeg ikk.... Jeg bliver virkelig sur over deres priser...

Det er virkelig også grotesk Men selvfølgelig er der nogen der med glæde køber til den pris..

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

Jeg sidder sgu og bliver sådan lidt småirriteret over hvor åndsvage i er at høre på!

Jeg køber ikke meget smør, men jeg køber meget af så meget andet. I denne uge er der fx. 1 kg. oksekød til 40 kr. i vores Brugs. Der kommer jeg så til at købe ca. 10 -15 kg.

I jeres øjne er jeg latterlig og hamstrer - i mine øjne er jeg økonomisk og køber ind når det er billigt. 

Men jeg kan da godt se at for en familie på 2 eller 4 kan det se voldsomt ud når man, som jeg, handler til en familie på 7.

Anmeld

21. marts 2011

Fru Hansen

Jeg sidder sgu og bliver sådan lidt småirriteret over hvor åndsvage i er at høre på!

Jeg køber ikke meget smør, men jeg køber meget af så meget andet. I denne uge er der fx. 1 kg. oksekød til 40 kr. i vores Brugs. Der kommer jeg så til at købe ca. 10 -15 kg.

I jeres øjne er jeg latterlig og hamstrer - i mine øjne er jeg økonomisk og køber ind når det er billigt. 

Men jeg kan da godt se at for en familie på 2 eller 4 kan det se voldsomt ud når man, som jeg, handler til en familie på 7.

Hmm, jeg sidder også og tænker mit.
Her er vi dog kun 5 mennesker men jeg er samtidig så heldig at være dagplejer og jeg køber som regel 5-10 bakker smør ad gangen. for ikke at tale om mængden af rugbrød, mælk, pålæg, håndsæbe, skraldeposer, frugt osv osv

Jeg anser mig selv for at være økonomisk ikke hverken grovæder, grisk eller egoist Her er bare stordrift og det kræver stor-indkøb

Anmeld

21. marts 2011

mulle7430

morethanperfect skriver:

Jeg syns det helt i orden , men det er godt nok meget smør

gggg kom sån til og grine da jeg så det

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Znuzke skriver:

Altså jeg har ikke noget problem med det Jeg var bare nysgerrig på om andre gør det..

Jeg lagde bare mærke til dem her, fordi der var virkelig meget smør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.