Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Laulund87

Flow skriver:

Det er der mange der gør...

Så køber de det antal man må, går ud med varene i bilen, og kommer ind igen..

Ja det er der sikkert Jeg gad ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Jeg ved ikke rigtigt om det er iorden, men reelt er det faktisk ikke tilladt i følge købeloven at lave begrænsninger på den måde, fra butikkens side..

At jeg så ikke forstår folk gider hamstre sådan er så en anden sag, men reelt har de lov til det. 

Må de ikke lave den begrænsning Så blev jeg det klogere

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jah vidste ikke lige hvad overskriften skulle være

Vi var ude at handle i dag..Tilbud på Kærgården til 10 kr Man måtte maks købe 6 stk, derudover var det til normalpris. Vi købte så bare 6.

Jeg så så nogle der åbenlyst "hamstrede" og stillede sig lige efter hinanden i køen med 6 stk hver. (De var 4 afsted)

Jeg var lidt overrasket over hvor åbenlyst de gjorde det

Gør du det og synes du det er i orden? Eller skal man respektere den regel?

Jeg har arbejdet i butik og har set det tit, og når de gør det på den måde er der ikke noget at gøre som ekspedient... 

Som kunde vil jeg ikke kunne finde på at gøre det som de "4" du beskriver gør.... 

Anmeld

21. marts 2011

Tip!

Laulund87 skriver:

Ja det er der sikkert Jeg gad ikke

Nej så hamstre man jo lidt åbenlyst...

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Jeg har arbejdet i butik og har set det tit, og når de gør det på den måde er der ikke noget at gøre som ekspedient... 

Som kunde vil jeg ikke kunne finde på at gøre det som de "4" du beskriver gør.... 

Hmm jeg syntes også det var en smule voldsomt..Men ja ja de må jo gerne

Anmeld

21. marts 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Må de ikke lave den begrænsning Så blev jeg det klogere

Faktisk ikke.. Men jeg ved godt at ALLE butikker gør det og jeg ved heller ikke om man vil få så meget ud af at tage diskussionen med dem, hvis man ville købe mere, men du er i din ret til det.

Det er ligesom hvis du først har købt tilbuddet 1 gang, altså fx 2 for ens pris, så kan du købe nummer 3 til tilbudspris også, selvom der skal 2 til tilbuddet. Det er heller ikke alle steder de overholder det, men det skal de faktisk.

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Faktisk ikke.. Men jeg ved godt at ALLE butikker gør det og jeg ved heller ikke om man vil få så meget ud af at tage diskussionen med dem, hvis man ville købe mere, men du er i din ret til det.

Det er ligesom hvis du først har købt tilbuddet 1 gang, altså fx 2 for ens pris, så kan du købe nummer 3 til tilbudspris også, selvom der skal 2 til tilbuddet. Det er heller ikke alle steder de overholder det, men det skal de faktisk.

Det vidste jeg heller ikke, det med to for én pris

Hmm interessant

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Jeg synes faktisk det er lidt strengt. Jeg synes det er grådigt...  Og ego.....

bare min mening. ville aldrig selv gøre det.

Anmeld

21. marts 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Det vidste jeg heller ikke, det med to for én pris

Hmm interessant

Nej, og det tror jeg faktisk er gældende for de fleste.. Men, jeg er sikker på butikkerne lever højt på at forbrugerne ikke kender deres reele rettigheder.

Men, nu ved du det til næste gang de ikke giver den rabat de skal. 

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Nej, og det tror jeg faktisk er gældende for de fleste.. Men, jeg er sikker på butikkerne lever højt på at forbrugerne ikke kender deres reele rettigheder.

Men, nu ved du det til næste gang de ikke giver den rabat de skal. 

Nu er det slut med at narre mig i hvert fald

Men helt klart de lever godt af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.