Begrænsning på tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

Jeg synes faktisk det er lidt strengt. Jeg synes det er grådigt...  Og ego.....

bare min mening. ville aldrig selv gøre det.

Grådigt ja, det kan nemt virke sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Grådigt ja, det kan nemt virke sådan

Ja, det virker sådan. hvad f*nden skal de overhovedet med alle de pakker smør?  Det er bare grådigt.

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

Ja, det virker sådan. hvad f*nden skal de overhovedet med alle de pakker smør?  Det er bare grådigt.

Fnis..Mon de skulle bruge dem alle på én gang

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Fnis..Mon de skulle bruge dem alle på én gang

alle pakker på en krydderbolle... Så køber de nok ikke kærgården fremover...

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

Det enste der altså godt kan irreterer mig er hvis der f.eks er tilbud på sodavand eller lign. og så kan man bare se, at der er nogle f.eks kioskejere der kommer ind og hamstre det hele. Så kan andre mennesker som kommer en time senere ikke få noget som helst fordi de så har sikret sig deres vare til vidersalg i deres butik. Det bryder jeg mig ikke om. Så må de sgu en tur i Metro og handle. Synes at de tilbud som er i butikerne skal være til almindelige forbrugere og ikke benyttes til vidersalg, selv om man selvfølgelig slet ikke kan gardere sig i mod det.

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

alle pakker på en krydderbolle... Så køber de nok ikke kærgården fremover...

Ohh noo

Så får tandsmør en helt ny betydning

Anmeld

21. marts 2011

Dinna88

Der er jo ikke noget ukorrekt over det, men jeg ville da få mig et godt grin

Det er ligesom op til helligdagene. "SHIT! Butikkerne lukker 1 dag, VI MÅ TAGE ALT HVAD VI KAN BÆRE!!!" Hæhæhæhæhæ  Det har vi to jo grint af mange gange.

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

tinasmor skriver:

Det enste der altså godt kan irreterer mig er hvis der f.eks er tilbud på sodavand eller lign. og så kan man bare se, at der er nogle f.eks kioskejere der kommer ind og hamstre det hele. Så kan andre mennesker som kommer en time senere ikke få noget som helst fordi de så har sikret sig deres vare til vidersalg i deres butik. Det bryder jeg mig ikke om. Så må de sgu en tur i Metro og handle. Synes at de tilbud som er i butikerne skal være til almindelige forbrugere og ikke benyttes til vidersalg, selv om man selvfølgelig slet ikke kan gardere sig i mod det.

Ja det synes jeg også er groft..Jeg har set mange der hamstrer hakket kød, sjovt nok Pizzeria ejere.

Anmeld

21. marts 2011

twinny

tinasmor skriver:

enig.. og de sælger det til en hjerne død høj pris... de er virkelig uforskammet...  Der ligger en kiosk i kollegiet ved mig og han tager 30 kr for halvanden liter cola og 20 kr for en halv liter.... Kollegiepriser tror jeg vidst ikk????

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Ohh noo

Så får tandsmør en helt ny betydning

adddd....  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.