Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

qp

Secrets skriver:

Self. Det er jeg enig i

Nårh ja, en anden ting. Jeg har prøvet at byde på noget, hvor jeg med det samme skrev jeg først havde penge til den første (det var midt i måneden), og skrev at hvis ikke andre købte dte vil jeg gerne have det til d. 1.. Og så glemte jeg det altså, da vi kom til den første, fordi der var gået flere uger. Det er altså for mit vedkommende ikke for at være flabet, men et spørgsmål om en utrolig ringe kort/langtidshukommelse

Allerede der ville jeg (hvis jeg var sælger) fra starten af haft sendt dig en PB med konto oplysninger og aftalt beløb - og dernæst bedt dig om, at sende din adresse når pengene var overført

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

qp

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Man skal reagere på kontakt. Jeg er egentlig sådan lidt øv, kan man ikke se de emner man har skrevet i et sted? For vil egentlig gerne finde dem hvor jeg venter på billeder

Søg nogle kodeord som har stået i tråden

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Secrets skriver:

Synes kun jeg kan se dem jeg selv har oprettet derinde.. Nå, må håbe sælger kontakter mig hvis deter

Jeg fandt ihvertilfal den tråd, jeg havde skrevet i angående tøj jeg skulle købe....

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

qp skriver:

Allerede der ville jeg (hvis jeg var sælger) fra starten af haft sendt dig en PB med konto oplysninger og aftalt beløb - og dernæst bedt dig om, at sende din adresse når pengene var overført

lige præsic det samme har jeg gjord med dem jeg har lagt fra til - at de så ikke vende tilbage selv om de har givet adresse osv. ja det forstår jeg ikke ..

Har selv lige måtte aflyse en handel ( på trøjer til den store ) men så ville han ikke have dem alligevel , så måtte desværre skrive til sælger jeg sprang fra igen

Anmeld

19. marts 2011

qp

6800 skriver:

Har engang reserveret noget i over en måned til hun fik børnepenge, var ikke meget for det, men hun lovede højt og helligt at hun ville købe det, så tænkte okay....skrev til hende flere gange, hvor hun kom med den ene dumme undskyldning efter den anden, til sidst svarede hun ikke mere...

nu er jeg brændt inde med det...

Det kender jeg sgu godt!! Har lige haft en der fik mine konto oplysninger - jeg bad hende skrive hendes adresse til mig når hun havde overført pengene....... Hun var da hurtig til, at sende sin adresse men pengene er dog stadig ikke overført selv om hun sådan ca hver 14 dag skriver at hun overfører i morgen? Jeg har sendt til folk før pengene er gået ind men så har det også været små beløb og en rigtig god fornemmelse af personerne

Det med at man mister penge ved at sende tingene før pengene er gået ind synes jeg er røv surt som eks i Twinboys tilfælde men når alt kommer til alt er det en chance hun har valgt, at tage

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

qp skriver:

Det kender jeg sgu godt!! Har lige haft en der fik mine konto oplysninger - jeg bad hende skrive hendes adresse til mig når hun havde overført pengene....... Hun var da hurtig til, at sende sin adresse men pengene er dog stadig ikke overført selv om hun sådan ca hver 14 dag skriver at hun overfører i morgen? Jeg har sendt til folk før pengene er gået ind men så har det også været små beløb og en rigtig god fornemmelse af personerne

Det med at man mister penge ved at sende tingene før pengene er gået ind synes jeg er røv surt som eks i Twinboys tilfælde men når alt kommer til alt er det en chance hun har valgt, at tage

Hun har nu lovet mig pengene inden den 20.og håber og tror jeg kan stole på hende

Anmeld

19. marts 2011

6800

qp skriver:

må sku håbe de får en dårlig smag i munden...jeg ville simpelthen ikke have samvittighed til , ikke betale, når jeg har fået varen...

Anmeld

19. marts 2011

qp

Mormilla skriver:

Jeg har os prøvet at der var en der kom med et bud og så ville hun ikke købe 10min senere  Hvorfor så byde hvis man ikke mener det!!!!!!!!!!

10 min? Come on... man må vel have lov til, at skifte mening - jeg ville kunne forstå hvis der stod 10 dage...

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

qp skriver:

Det synes jeg også er en god måde at gøre det på

Anmeld

19. marts 2011

qp

Zette skriver:

Henrik er igang med at lave så man kan vurdere dem man køber af eller sælger til, så det vil jo løse størstedelen af problemerne.  Så hvis jeg fx er en dårlig sælger/køber vil det komme til at stå på min profil. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.