Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Lou87

Albertesmor skriver:

Jeg har oplevet mange gange at folk spørger på noget og ikke vender tilbage  men jeg sælger bare til anden side  blev faktisk helt overrasket igår over at få et brev i min indbakke hvor en der havde spurgt på mål vendte tilbage og gav lyd (tak Lou)

Det er nemlig irriterende..

Og tak hehe, prøver så vidt muligt at huske og vende tilbage, sys jo selv det er irriterende hvis ikk man gør

Ellers skriver jeg tit at jeg kun vender tilbage hvis det er noget, så sælger har mulighed for at sælge i mellem tiden..
Det er da bedre end de venter og venter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

pussepige

Har efterhånden købt en del her inde og aldrig blevet snydt..

Anmeld

19. marts 2011

132319

Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter!

Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!!

Jeg har også oplevet det et par gange. Pudsigt nok er der altid opstået problemer som hospitalsindlæggelser osv. Jeg siger IKKE at folk lyver men synes det er ret bemærkelseværdigt at det er sket for 3 brugere uafhængigt af hinanden på ganske kort tid 

En anden hørte jeg bare intet fra igen, efter at have givet hende kontooplysninger 

Jeg har selv en enkelt gang aftalt en handel som gik i vasken, super surt og ærgerligt for sælgeren men jeg havde simpelthen ikke råd alligevel og det skrev jeg til hende MED det samme, jeg ignorerede hende ikke bare, som mange herinde gør!  Senere købte jeg noget andet tøj af hende 

Jeg er også SÅ træt af folk der spørger ind til en pris, får et svar og så ikke svarer tilbage!  Det mindste man kan gøre, er da at skrive at man ikke er interesseret alligevel 

Når det nu er sagt, så har jeg heldigvis oplevet mange gode handler herinde, både som køber og sælger 

Anmeld

19. marts 2011

Vial

LOL... Sig mig, tager du pis på tråden eller mener du det virkelig seriøst?

Jeg er helt seriøs.

Jeg har en pokkerrs masse børnetøj, som ejg har fået min veninde til at sælge for mig. Så får hun halvdelen af pengene. Har slet ikke tålmodighed til den snak frem og tilbage om fx. en body til 20 kr.

Ang trendsales det er desværre helt rigtigt - har aldrig forsøgt at sælge noget siden. Mine veninder forstod ikke, at jeg ikke ville sælge til en trans. Jeg har det bare sådan, at det vil jeg ikke byde mine kjoler.

Anmeld

19. marts 2011

LotteGabriella

KaMa skriver:

Jeg er helt seriøs.

Jeg har en pokkerrs masse børnetøj, som ejg har fået min veninde til at sælge for mig. Så får hun halvdelen af pengene. Har slet ikke tålmodighed til den snak frem og tilbage om fx. en body til 20 kr.

Ang trendsales det er desværre helt rigtigt - har aldrig forsøgt at sælge noget siden. Mine veninder forstod ikke, at jeg ikke ville sælge til en trans. Jeg har det bare sådan, at det vil jeg ikke byde mine kjoler.

hmm, må holde med dine veninder - det er jo trods alt KJOLER

Anmeld

19. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

qp skriver:

Ja den med manden er godt brugt herinde Men det er da bedre end intet svar!! Jeg synes ofte folk spørger ind til det ene og det andet - så hører man hverken til eller fra, det synes jeg virkelig er så respektløst overfor sælgere der sidder og bruger tid på det her.

Kan ikke bruge manden som undskyldning herinde...

Snarere rengøring - indkøb osv.

Da den har stået på gymnastik opvisning det meste af idag. Hvor morfar hans forloved, min lillebror og hans kæreste kom for at hygge og se opvisning, med dertil fælles spisning...

Anmeld

19. marts 2011

B&J

Zette skriver:

Henrik er igang med at lave så man kan vurdere dem man køber af eller sælger til, så det vil jo løse størstedelen af problemerne.  Så hvis jeg fx er en dårlig sælger/køber vil det komme til at stå på min profil. 

Lyder så fantastisk der er en del her inde jeg vil rose rigtigt meget for de ting jeg har købt

og er rigtigt ked af dem der er blevet snydt

Anmeld

19. marts 2011

qp

Mor til Frederic skriver:

Kan ikke bruge manden som undskyldning herinde...

Snarere rengøring - indkøb osv.

Da den har stået på gymnastik opvisning det meste af idag. Hvor morfar hans forloved, min lillebror og hans kæreste kom for at hygge og se opvisning, med dertil fælles spisning...

Uha... Nu var dette indlæg jo slet overhovedet ikke rettet personligt imod dig, men baseret på generelle erfaringer herinde. Selvfølgelig skal der være plads til, at der kommer ting i vejen - vi er jo alle sammen trods alt kun mennesker, men alt i alt så er det bare sket lidt for ofte i mit tilfælde....  

Anmeld

24. marts 2011

BABYSOFIE

ja jeg er også træt af useriøse køber og dårlige betaler.

hvor længe skal man give personer der siger de vil købe og man har udvækslet konto nr og hvor de siger pengene bliver overført i løbet af nogle dage, men har venter 1-2 uger, hvor jeg har holdt varen tilbage.

og der er også en der har modtaget en vare men jeg har ikke fået pengene endnu, og personen svare ikke når jeg skriver til vedkommende, hvad gør man ved det?

Anmeld

24. marts 2011

Pia.

BABYSOFIE skriver:

ja jeg er også træt af useriøse køber og dårlige betaler.

hvor længe skal man give personer der siger de vil købe og man har udvækslet konto nr og hvor de siger pengene bliver overført i løbet af nogle dage, men har venter 1-2 uger, hvor jeg har holdt varen tilbage.

og der er også en der har modtaget en vare men jeg har ikke fået pengene endnu, og personen svare ikke når jeg skriver til vedkommende, hvad gør man ved det?

Nu får jeg da lidt dårlig samvittighed og håber ikke det er mig - vel - Vores aftale var lidt anderledes pga. min indlæggelse ikk...

Knus Pia, som da bliver lidt nervøs nu om det er mig du mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.