Og der er SÅ mange af dem herinde!!! Man skriver frem og tilbage, måler det ene stk tøj efter det andet for dem, man udleveres konto nummer, pakker varerne ind og venter......... veeeeeeeeenter og veeeeeeeeenter! 
Hvorfor i det mindste ikke bare have så meget respekt for hinanden, at man skriver at man alligevel ikke er interesseret? Der ligger et kæmpe stort arbejde i, at lave de annoncer, tage billeder, skrive tekster og kommunikere med potentioelle købere om ditten og datten .... Og jeg synes virkelig det er så ØV at folk er så "uordentlige"... Argh!! 
Jeg har også oplevet det et par gange. Pudsigt nok er der altid opstået problemer som hospitalsindlæggelser osv. Jeg siger IKKE at folk lyver men synes det er ret bemærkelseværdigt at det er sket for 3 brugere uafhængigt af hinanden på ganske kort tid 
En anden hørte jeg bare intet fra igen, efter at have givet hende kontooplysninger 
Jeg har selv en enkelt gang aftalt en handel som gik i vasken, super surt og ærgerligt for sælgeren men jeg havde simpelthen ikke råd alligevel og det skrev jeg til hende MED det samme, jeg ignorerede hende ikke bare, som mange herinde gør!
Senere købte jeg noget andet tøj af hende 
Jeg er også SÅ træt af folk der spørger ind til en pris, får et svar og så ikke svarer tilbage!
Det mindste man kan gøre, er da at skrive at man ikke er interesseret alligevel 
Når det nu er sagt, så har jeg heldigvis oplevet mange gode handler herinde, både som køber og sælger 
Anmeld